Ne kadar kırılsamda sana kızamıyorum Ağır konuşmaya dilim varmıyor İzi kalsada attığın tokadın bu yürekte Halâ bir umut var içimde Seni ellere bırakıp gitmeye Kesmiyor gözüm kesmiyor.
Çekilmez olsada sitemin-nazın Çöksede geceler boyu gözlerime hüzün Yıllarca özlemekten kahrolsada her günüm Baharsın sen benim içimde gelsede güzün Seni ellere bırakıp gitmeye Kesmiyor gözüm kesmiyor.
Bitti artık; Unut gitsin deme ne olur bana Kalbimi kır ama gönlümü kaptırma kurda,çakala Benim Allah’a hesap verip sırhat’ı geçecek imanım var ama Seni ellere bırakıp,aşkından vaz geçmeye Kesmiyor gözüm kesmiyor...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KESMİYOR GÖZÜM KESMİYOR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KESMİYOR GÖZÜM KESMİYOR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok teşekkürler sayın BETİK. Çok mutlu oldum Şeref verdiniz .Bir mukabele saygı ve sevgiler benden size. Sağlık ve afiyetler diliyorum.Allah'a emanat olun efendim...
Bitti artık; Unut gitsin deme ne olur bana Kalbimi kır ama gönlümü kaptırma kurda,çakala Benim Allah’a hesap verip sırhat’ı geçecek imanım var ama Seni ellere bırakıp,aşkından vaz geçmeye Kesmiyor gözüm kesmiyor...
Tebrikler sair dost beyaz sayfaya nefis dizeler dusmus usta kaleminzden Saygilarimla