(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AH SEVGİLİ AH şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AH SEVGİLİ AH şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben okumamış cahil biriyim Cemalettin hocam,ama siz bari okumuş cahil olmayın...O yorumu dikkatli okursanız hiç bir benzerlik ve suçlamanın olmadığını anlayacaksınız tekrar kusur varsa affola selam ve saygılarım her daim size sayın hocam...
İÇTEN KUTLARIM COŞKULU YÜREĞİ ÇOK GÜZEL ANLATMIŞINIZ BAŞTAN SONA HARİKAYDI AYASOFYADA TÜRK MİLLETİNİN BİR İMTİHANI OLSA GEREK YÜREĞİNİZE KALEMİNİZE BEREKET SELAMLARIMLA
Onulmaz bir derde düştüm, Nice deryaları aştım, Aşk elinden doldum taştım, Ah sevgili vah sevgili, Aldın gönlüm bense şaştım,
………….Her devrin bir Yunus’u var, ………….Çeker sevgilisine zar, ………….Yalan dünya başıma dar, ………….Hemi veli hemi deli, ………….Yar aşkında bilmez ki ar.
Her dem seni arıyorum, Zerrelere soruyorum, Hasret büyük ölüyorum, Ah sevgili vah sevgili, Aldın gönlüm bense şaştım,
………….Her devrin bir Yunus’u var, ………….Çeker sevgilisine zar, ………….Yalan dünya başıma dar, ………….Hemi veli hemi deli, ………….Yar aşkında bilmez ki ar.
Aşkın benden beni aldı, Beni dertten derde saldı, Bu gönül hep kapın çaldı, Ah sevgili vah sevgili, Aldın gönlüm bense şaştım,
…………Her devrin bir Yunus’u var, …………Çeker sevgilisine zar, …………Yalan dünya başıma dar, …………Hemi veli hemi deli, …………Yar aşkında bilmez ki ar.
Sen büyüksün sevgin büyük, Olmaz sevdan sineme yük, Sanki Cemal elest höyük, Kâinat senin eserin, Ah sevgili vah sevgili, Aldın gönlüm bense şaştım,
…………Her devrin bir Yunus’u var, …………Çeker sevgilisine zar, …………Yalan dünya başıma dar, …………Hemi veli hemi deli, …………Yar aşkında bilmez ki ar.
Cemalettin GÜRPINAR.
Yunus Mevla aşığıydı, onu coşturan mevlasından gelen ilhamdı.İşte onun için gönüllerin şairi oldu ve 700 yıldır gönüllerin sultanıdır.Yunusun varlığı şiirinize büyük bir zenginlik katmış evet Yunus gibi dizeler olmuş kutluyorum değerli şair kardeşimi puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Değerli kardeşim.İlahi aşkla ilgili yazdığın şiir harikaydı.Çağlayanlar gibi coşmuş,taşmışsın.Mısraların anlamları satırlara sığmıyor ve dışa taşıyorlar.Bu aşkın büyüklüğünü çok güzel anlatmışsın.İlahi Aşk sırlarla dolu bir sırdır. Anlatması sırdır. Anlaması sırdır. Paylaşması sırdır.Mecnunlar bile utanır onların sevgisi karşısında İlahi Aşk işte öyle birşeydir. Bu konuda Mevlana şöyle diyor::::: ''Bir yandan korku bir yandan ümidin varsa iki kanatlı olursun,Tek kanatla uçulmaz zaten.Sopayla kilime vuranın gayesi kilimi dövmek değil,Kilimin tozunu almaktır.Allah sana sıkıntı vermekle tozunu, kirini alır.Niye kederlenirsin?Taş taşlıktan geçmedikçe parmaklara yüzük olamaz.Yüzük ol...mak dileyen taş, ezilmeyi yontulmayı göze almalıdır.
Değerli kardeşim, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun bir şiir ekliyorum.hoşçakalın
İlahi Aşk Ben sevdaların en büyüğünü En güzelini buldum Onu tatmayan bilmez Ben aşkların en büyüğünü Sevgi denen ilacı buldum Kimse elimden alamaz. Onun için ölmek bile Bir ömre bedel Şimdi çok mutluyum Anlatmaya kelimeler yetmez Doğruyu buldum artık Kimse yolumdan dönderemez Çünkü bu Allah sevgisi İlahi bir aşk Onunla arama kimse giremez Mahperi Koç