(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEREDESİN, NEREDESİN? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEREDESİN, NEREDESİN? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
karanlığımda aydınlığım oldun yıkık düşlerimde hiç yoktan var oldun içimde benim yıllardır bu sevgi ile arıyorum seni şimdi sen neredesin? diye uzanan bir şiirimden alıntı ile yoruma katıldım kusurum varsa affola. Kutlarım değerli şiirinizi Cemalettin hoca selam ve saygılar..
NAZMİ ŞENUSTA tarafından 3/24/2013 7:49:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hocam doğrusu da o zaten belki bir noksanlık vardı kısa da olsa.. Siz bizler için değerlisiniz sizi kazanmaya çalışırken kaybetmek aklımızdan geçmez hele hele anlamsız suçlamalar ı size ve bir başkasına hiç ama hiç yakıştırmam ..Vaktinizi aldım hakkınızı helal edin iz...Ben de teşekkür ederrim iyi akşamlar...
Hocam bu yaptığın haksızlık ben senin şiirinden alıntı filan yapmadım günahıma ve vebalıma girdin şimdi olmadı... Bu hakkımı helel etnmem sana... Çok yanlış yaptın çok... BEN SENİN ŞİRİNİ OKUYUPTA ESİNLENMEDİM YOK ÖYLE BİRŞEY BUNU DA NEDERN ÇIKARDIN... BUNU ŞAHSIMA HAKARET KABUL ETTİM... Lütfen yorumunu düzelt şu an iftira attın şahsıma nasıl affedieyim ben bunu...
Sevgili GÜRPINAR, Bazı şiirler var akılla yazılmış, bazıları aklı kadar yazılmış. Bazı şiirlerde var gönülle yazılmış. Sizin eserinizin gönülden geldiği açık. Beğenerek okudum. Tebrik ve selamlarımla.
Vallahi yürek te yangın olunca işte böyle söyletiyor neredesin neredesin ufkun kutu yerlerin den bir ses gelir belki ben buradayım gel ALLAH aşkına al benı kurtar bu aşk acısından diye.____________kutlarım sayın hocam saygımla
gülşen sarığlu tarafından 3/21/2013 10:54:48 AM zamanında düzenlenmiştir.
Düştüm yola geliyorum, Hayat sende biliyorum, Derdinden ben ölüyorum, Neredesin, neredesin?
Cemal ile geldim sana, Muhabbete kana kana, Bir kez kabul desen bana, Neredesin, neredesin.
İnce ince dokunmuş,Sevgiliye özlemi,aşkı,hasreti anlatan mısralar.İallah O da bizi sever,özler,kulum der.Sıkıntılı geçitlerde bizi korur.Yüreğine,emeğine sağlık...
Düştüm yola geliyorum, Hayat sende biliyorum, Derdinden ben ölüyorum, Neredesin, neredesin? yine muhteşem bir seslenişti yazan o güzel kalemi yüreği kutlarım sevğilerimle
Çok nefisti Cemalettin hocam. 4+4 şiir kuralınca yazılıp, anlamla giydirilince tadına doyum olmuyor. Tıpkı sizin bu müstesna şiiriniz gibi. Saygılarımla...
Değerli hocamın duygu yüklü şiiri harikaydı yüreine sağlık.. Gerçek aşıklar sevdiğine seslenirken özleminide dile getirir..işte bu özlem en güzel dizelerde buluşmuş..tebrikler..slm..saygılarımla.
TEBRİKLER
Selam saygı sevgi sabır ve dua ile
A.E.O