bize düşen renklere ait olmak ya geceden kara bir denize dalmak ya da kefenden ak bir güvercin gibi kanatlanmak onca severken boynu bükük kalem gibi masada kalmak...
bize düşen sözü olmayan birkaç yalan dolan yarım elma gönül alma yarım sevgiler ve yarınsız günler..
aldırmayacaksın saçındaki aklara yüzünde uzun ince çizgilere solmuş teninde sinmiş kokusuna ve mavi gözlerinin derinliğine bakmayacaksın
sevgiyle büyümeyen bir ağaç her zaman meyve vermez her zamançiçek açmaz yaprak yeşermez rüzgar içine işlemiştir özür dilese de dal kırılmıştır eğer çok ağlarsa mutluluktan yüreğin aşk aklını alabilir...
dudaklarının isteksizliğini başka dudakları öptüğünde anlayacaksın yüreğini emanet etmeyeceksin hiç bir zaman özgür bırakacaksın yani ağlamayacaksın adam akıllı işte...
seni böyle üzerse düşünceleriyle ezerse başını alıp giderse de içinde kıyamet kopsa yokluğunda hiç bir şeyine kefil olmayacaksın...
farz-ı mahal bulutlarımız olsun ağlayan _________________çocuklar ağlamasın çiçeklerimiz konuşsun kardelenlerimiz, karanfiller, güllerimiz __________________ve silahlar sussun bir yıldızlar kalsın uykusuz sabaha umutlarımız olsun yangınlar sönsün umut olsun yüreklere acı söz değmesin düş olsun masal olsun ___________________olsun da gök kuşağı bizim olsun...
ne menem büyülü bir anlamdır mutluluk ey maviçocuk _______________________________________yüreğin solsun
masallar gerçek olmayacak işte o yüzden sus ta bıçak yaşamak yılışmadan yılmadan ve yıkılmadan yaşamak çünkü çıkar olmadan dostluk bile sürrealist yaşamak
hiç yüreğinize sordunuz mu başkasına tasarlanan çorabı başınıza ördünüz mü insan kanarya besler karga besleyen gördünüz mü _________________________________sahi siz hiç öldünüz mü...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bize düşen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bize düşen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hiç yüreğinize sordunuz mu başkasına tasarlanan çorabı başınıza ördünüz mü insan kanarya besler karga besleyen gördünüz mü _________________________________sahi siz hiç öldünüz mü...
Şiir baştan sona harikaydı ama şu final var ya MUHTEŞEM di be usta ...Hakkını da vermiş zaten seçici kurul ... kutladım alkışladım güçlü kalemi .
başkasına tasarlanan çorabı başınıza ördünüz mü
insan kanarya besler karga besleyen gördünüz mü
_________________________________sahi siz hiç öldünüz mü...
Şiir baştan sona harikaydı ama şu final var ya MUHTEŞEM di be usta ...Hakkını da vermiş zaten seçici kurul ...
kutladım alkışladım güçlü kalemi .