(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DOST MANEVİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DOST MANEVİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kardeşim.HZ.Muhammetle ilgili yazdığın şiir harikaydı. Ben şöyle yazmak istiyorum kardeşim.“Kim Benim sünnetimden yüz çevirirse Benden değildir” buyurmuşsun... Sünnetinden nasıl yüz çeviririm ya Resulallah! Kimileri sever gibi görünüp Sensiz de olacağını sinsi sinsi gönüllere işlerken, dimağları kalleşçe ifsat ederken, Sünnetine nasıl sarılmam ya Resulallah! Kimileri papalık misyonunun bir parçası olmaya çalışırken, ben de Senin Misyonunun bir parçası olmak istiyorum, lütfen kabul eyle ya Resulallah! Senin sünnetlerine karşı gelen,Allaha karşı gelmiş olur ya Resulallah.Allah biz inananları senin ümmetinden çıkarıp koymasın inşaallah.Yüce Rabbim.,cennette bizi onunla komşu eyle ,bizleri salih kullarının arasına sok ya Rabbim.Amin......
Değerli kardeşim, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz veya bir şiir ekliyorum. ekliyorum.Hoşçakalın.
EFENDİMİZ Gönül sultanımsın, her zaman dilimde virdim, Başımın zümrütten tâcı sultanım Efendim, Ayrılmaz bendenim, sâyende kulluğa erdim, Bir mücrim olsam da sana hayrânım Efendim
Kime baksam, kimi görsem gönlüm hep Sendedir, Kulun boynundaki tasmasıyla bir bendedir; Onu almak, onu satmak Senin elindedir, Işığım, ziyam, rehberim, burhânım Efendim
Ne dizimde tâkat ne irademde fer kaldı, Şu biten hayatımdan bir sürü keder kaldı, Sermâyem yok, ümmetin olduğum eser kaldı, de kapında nâlân u giryânım Efendim
Bağbânım olmazsan bu sîne virâne olur, Bu bağı tımar edecek de bir tâne olur; Keremkânım bir de bana lutfetsen ne olur ! Gözde nurum, tende cânım canânım Efendim......
kadife dokunuslu,ipek okunuslu, gül kokulu, her kösesi sevgi saygi dokunuslu, harika bir eserdi yüreginiz dert görmesin saygi deger hocam..dualariniza muhtaciz.insallah bizlerede nasip olur böyle manidar eserleri paylasmak.saygilar.
Maneviyat dostluk bu güzel duygularla yazılan değerli dörtlü kafiyeli şiirinizi kutlarım Cemalettin hoca.. Hisseden yüreğiniz yazan kaleminiz var olsun saygılar..
Ne alaka biraz anlatta okuyalım, antamayacağım kadar mutlu olodum deyip yalın bir mansızca bir sözle geçiştirmek mi var dünyada, hoppala oldumu şimdi yani Mustafa ŞİKAK... Bir hatırlatma Nuhun oğlu gemiye binmeyi tercih etmemiştir... Akibeti olayı değiştirmemiştir... O torunlar ki, eğer O'nun izinde yürümekte (DELALET ve GAFLETTE) olursalar, Nuhun oğlu gibi onlarda O'nun çok uzağında olurlar... Seçilmiş olanlar yakınlarına övünç kaynağı değil, onlar ancak insanlığa rahmet kaynağıdır...
Gül kokusu sende vardır, Sensiz dünya bana dardır, Bu ne güzel tatlı yârdir, Manevi canlar canıdır. üstadım büzel dizelerinizi içten kutlarım selam ve saygılar...