Çocuk takviminde vakit saklanbaç Sarsın kollarıyla, saklayan ağaç Tebessüm dünyamız sizlere muhtaç Minik kelebekten korkmayın sakın Kırlara çocuklar... kırlara çıkın!
Cemreler art arda telestiğinde Takvimler baharla sõz kestiğinde Bir meltem tadında yel estiğinde Bilin ki çocuklar izdivaç yakın Kırlara çocuklar... kırlara çıkın!
İnciler dökse de son tortusuna Bakmayın karların kuruntusuna Set çekip boranın homurtusuna Bütün hüzünleri bize bırakın Kırlara çocuklar... kırlara çıkın!
Tatlı rüyanızda pembe düş için Okşayın şişeyi, çıksın artık cin Sizleri bekliyor Beyaz Güvercin! El ele vererek, hem akın akın Kırlara çocuklar... kırlara çıkın!
Gıptayla bakarken size melekler Gönül kapınızda anneler bekler Beyhude olmadan bütün emekler Beyaz papatyadan taçları takın Kırlara çocuklar... kırlara çıkın!
Kirazdan küpeler, avuçta dutla Barış türküleri çalınsın udla Minik yüreklerde koca umutla Sevgi çırasını yeniden yakın Kırlara çocuklar... kırlara çıkın!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* KIRLARA ÇOCUKLAR... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* KIRLARA ÇOCUKLAR... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öncelikle uzun aradan sonra hoşgeldiniz diyelim.... Gül , peygamber efendimizin a.s terinin ve teninin hoş kokmasından dolayı temsil edilmiştir...
Zaten birçok ülema , teninin kokusu güzel olan insanların ahlakı da güzel olur diye bildirirler...Bu durumda ALLAH Resulunun s.a.v ahlakı hakkında söze hacet bile olmadığına göre , var hesap edilsin onun gül gülistan kokusu...Ve alimler içerisinde en yüksek mertebeye sahip olanlar sünneti seniyeye sadık olanlardır...
Tabi biz aciz kullar okuduklarımızı nakledenleriz; şüphesiz ki, herşeyin en doğrusunu ALLAH taala bilir...Selamlar , saygılarımla üstadım...
gönül eri yürek dostum, ne güzel dizelerdi ki Edabi'nin ki gibi derindi her zaman senden okuduklarım... Can dostum dizelerini okumak her daim ne güzel gönül pencereme.... sonsuz saygı ve selamlarımla...
GÖNÜL EVİNİZİN OĞULA VE OĞLULLARA ÖĞÜT VERİCİ DİZELERİ NEFİSTİ ÜSTADIM. GÖNÜL SESİNİZ HİÇ DİNMESİN. Her gelen dünyaya bir bakar, geçer "Can" denen, kafesten, gün gelir uçar Nice bahçelerde çok çiçek açar Bir tek Resûl’üme gül derler oğul. Bir tek Resûl’üme gül derler oğul. SAYGILARIMLA...
Şeytan, yuva yapar nefrette, kinde Kibir, boy gösterir şöhrette, ünde Her "dostum" diyene, kanma; zor günde, Terkedip, gidene el derler oğul.
Şiir kendisinden büyüktü hocam. Hoş sefa geldiniz aramıza. Bakın beni dinleyin üstadım; Allah rızası için yazın, yazın ki bilmeyen öğrensin, duymayan duysun siz ve sizin gibi edipleri. Benden söylemesi...
:) Samimiyetinden her zaman emin oldugum degerli dostum.
Sizlerin iltifatlari beni sadece mahcûb etmekle kalmiyor, basima isler de aciyor bazen. :)
Sairligi, edipligi, üstadligi, hocaligi hedefi ve beklentisi bunlar ve övgüler olanlara birakalim. Bize samimi dostluklar ve sizin gibi dostlar kalsin.
YÜREK DOLUSU SELAMLAR MECİD KARDEŞİM MANEVİ DUGULARLA RASULULLAHI YAD EDEN KALEMİNİZİ VE YÜREĞİNİZİ RABBİMİZ DAİM ETSİN ÇOK MUHTEŞEMDİ BEĞENİ VE TAKDİRLERİMİ BIRAKIYORUM RASULULLAH SAV E VE DÜŞÜNEN GÖNLÜNÜZE SELAM OLSUN A.E.O
Mahser günü sevap fukarasi oldugumuzu gördügümüzde, Resûl'ümüze sevgimizin delili niteliginde olan bu dizeler durumu kurtarmaya yeter iNSAALLAH. Sizleri de sahit tutmak icin siiri sizinle paylastim. :)
Mâzi olur herşey ömrün sonunda Sitem, beste yapar, sesin tonunda Ayaklar titreyip, baston önünde Bükülen kısıma, bel derler oğul.
Her gelen dünyaya bir bakar, geçer "Can" denen, kafesten, gün gelir uçar Nice bahçelerde çok çiçek açar Bir tek Resûl’üme gül derler oğul. Bir tek Resûl’üme gül derler oğul.
Mecit AKTÜRK
Özü nur, kendisi nur, kokusu gül peygamberimize, ne yazılsa yakışır hatta az bile. ne kadar güzel bir övgü dolu şiir kutlarım. Mecit bey. Var olasın .Selamlar Saygılar.Allaha emanet ol.
"Her gelen dünyaya bir bakar, geçer "Can" denen, kafesten, gün gelir uçar Nice bahçelerde çok çiçek açar Bir tek Resûl’üme gül derler oğul. Bir tek Resûl’üme gül derler oğul. ,,