Akşamlar, Ölü kuşların gözlerini Hangi yağmura kapattınız?
Tedirginim. Sönmeye yüz tutmuş sigaram gibi, Her an tükenecekmiş hissi damarlarımda.
Uyduruk şiirler yazmak geliyor içimden Hangi derdim, ne zaman söylense, derman bulmaz. Devrik bir liderin selamı gibiyim, yersiz Sitemli ve kıymeti bilinmemiş. Elimi kime uzatsam, ateşten bulut.
Halının altına gizlenmiş bir fotoğraf, yüzüm Tuz buz ettiğim aynalarda gördüğüm önemsiz. Beni hangi akşamda unuttunuz?
Hatırlar mısınız, anlatacaklarım vardı Telaş içinde çırpınıyordu saatler Belli ki, dokunsanız ağlayacaktım.
Tedirginim. Unuttuğum yeminlerin ahı Boynuma vurulmuş satır. Hangi satıra kimi yazayım?
Sahici bir tokatla lanetli gamzeleri En son sevdiğim kız çocuğu : Özlem. Bir gözü kavgaya, bir gözü sevdaya kapatılmış Ne zaman sevilecek olsa, yatağı hazırlanmış. Beni hangi özlemle büyüttünüz?
Alıcı kuşlar küsmüş Akşamlar Kim, ne istedi de, verdiniz?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İçim-Siz Akşamlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İçim-Siz Akşamlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bize kalanlar sus, derin bir akşamın koynunda
çok güzel şiir..