Gökkuşağını çözdü dilin, Bu yağmurda bıraktın beni.
Sana bir bahar akşamı öldüğümü anlattığımda Küçücüktü göz bebeklerin, büyüdü yalan. Ben sanki bir masal kuşu, kanatlarım tensiz Ve bulutlardan tuttuğum dilek, toz olup uçtu Bir tek an inansaydın, yıldızlar kaymayacaktı.
Neden anlattın öykümü Gamsız rüyalara?
Bir bahar akşamı, dikenli bir nergis Güzelliğine batacaktı gölün, kanacaktı bakan. Kanayacaktı usulca yaram, kirpiklerimde yeşil bir huzur Öylece ölecektim, en sevdiğim tenhamda Uyuduğumu sanacak, dokunmayacaktı rüzgar.
Sana ölümün düğümden, ölümün dünümden Daha parlak bir rengi olduğunu anlattığımda Dilinin ucu, yavan bir gerçeğe dönüyordu. Bir tek an bıraksaydın, yaşamak gibi bir şey Tatlı bir nihayetin kucağında uyanacaktı.
Ben küçükken, Kurtlu elmaları çöpe atardım. Öyle kurtar istedim beni, kurtlandım. Sense kurtlara, onları atmayacağımı neden anlattın?
Zifiri ayazında bir şehrin, Geleceğini düşünmekle geçiyor ömür Bahar akşamlarının ılık boşvermişliğinin. Ne sen gelecektin, ne baharda şefkatli bir ölüm. Yarın denen kuyruklu zulmü, hatrına çekiyordum madem, Neden bu yağmurda bıraktın beni?
Masalların yalan olduğunu bilir çocuklar Yine de karanlıkta uyumaya korkarlar.
Biliyorsun, nasıl olursa olsun yaşamaktansa Baba ocağına gitmek gibidir ölmek Yine de soluğunu tutmaya korkuyorsun.
Bıraksaydın beni, çoktan varmıştım baba ocağına Ve mutluydu hikayenin sonunda, kurtlu elma da, kurtlar da.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kurtlu Elma Masalı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kurtlu Elma Masalı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gözlerim yorgun, ama uzaktan okudum ki değdi okuduğuma yorum özürlü bir bebeyim ben şiir'in tadı ile başka şiir okumamaya niyetliyim günün şiiri olmazsa benim şiirim olsun mu ?
ama uzaktan okudum ki değdi okuduğuma
yorum özürlü bir bebeyim ben
şiir'in tadı ile başka şiir okumamaya niyetliyim
günün şiiri olmazsa benim şiirim olsun mu ?