(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yak Düşleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yak Düşleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
merhaba...okuldaki sabah ve öğleden sonraki yoğun derslerim nedeniyle daha önceki şiirlerinize ve değerli diğer dostların şiirlerine yorum yazamıyorum...eskisi gibi siteye pek giremiyor ve şiir dahi ekleyemiyorum...neredeyse artık haftada bir iki- şiir ekleyebilecek duruma geldim...o yüzden bu gecikme için sizden ve tüm dostlardan şahsınızda çok özür diliyor ve bu vesileyle de güzel şiirinizi yüerekten kutluyorum...sevgi, selam ve saygımla..
yak ardında kalan ne varsa hayalleri düşleri sonra deli boranlara savur külleri ****
Sitem/iç acıması/hüzün/ ... var dizelerde... İyiki bu şiirler yazmak var / azda olsa hafifletiyor acıları yazmak... Çok güzeldi tam puanımla birlikte kocaman
gönül unutmuyor- Gönül unutsa da akıl unutmaz değil mi?
bak
mazi ağlıyor sessizce
ayrılık bulutları
çökerken üzerimize...Mazinin ağlaması çok hoş anlatılmış...
iyi bak
yaktığın
adak mumları
hâlâ sönmedi...Ümit varsa hala sönmemesini bekleriz hep...
tıpkı
kor bıraktığın
yüreğin alevi gibi…İşte sözün özü...Kısa, sade, etkili ve vurucu cümleler. Alkışlarım sizi....