Hayretler içindeyim aklım karmakarışık, Cenk edenler yorulmuş tüm dünyayla barışık. Saflar bir bir değişmiş belli değil kim nerde, Üç maymun oynanıyor başlar girmiyor derde. Dün canciğer dost olan bu gün azılı düşman. Kan davası güdenler dökülen kandan pişman. Pekâlâ derdiniz ne, nedir paylaşılmayan? Niyetleri bozarak kavgasız aşılmayan? Hani hayvan koklaşır insanlar konuşurdu, İnfaz etmeden önce vicdana danışırdı.
Hakaretle beslenen sözleri sıralayıp, Gözleri kapıdadır kaçarlar aralayıp. Dost görünür sırtına darbe vurur art arda, Kelebek gibi uçar izi görünmez karda. Kavgadan çekinenler harcanır ilk etapta. Anlamak mümkün değil insanız biz hesapta, Yaz çiz meydan boş zaten, üstüne alan alsın, Bilekle yenemezsen çamur at izi kalsın. Düşünme insanların var mıdır evi barkı? Çoluk çocuk kim takar onlar için yok farkı.
Çekiniyor sanmayın yok öyle gizlim saklım, Duydukça olanları karışıyor kıt aklım. Şaşıyorum iftira atanları gördükçe, Kıymetli kalemlerin harcanması sürdükçe. Zaman gelince herkes ekilen neyse biçer, Hasatta ellerine günah tohumu geçer. Elbet kirli maskeler düşecek yüzlerinden, Utanırlar inşallah mesnetsiz sözlerinden. Kimse üstüne almaz boş verir biliyorum, Doğru yolu göstersin Rabbimden diliyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nedir Paylaşılmayan? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nedir Paylaşılmayan? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kaleminizi canı gönülden alkışlıyorum nefis bir anlatımdı. İçten samimi duygularla kaleme alınmış herika bir şiir.Şimdi onların zamanı atların dizginlerini onlar çekiyor sıra elbetki bir gün gelecek kutluyorum, saygılar sunuyorum..
Hakaretle beslenen sözleri sıralayıp, Gözleri kapıdadır kaçarlar aralayıp. Dost görünür sırtına darbe vurur art arda, Kelebek gibi uçar izi görünmez karda.
Hanımefendi daldaki meyve güzeldir. Uzanıp koparamazsak demokrasilerde çare mi biter ? Ağaca çıkarız, olmadı mı bir sopa buluruz, olmadı mı , başlarız taşlamaya. Düştü mü tamaaaaam... Ben olsam ( beni kimse taşlamaz ya... hadi taşladı diyelim ) var ya ,YÜRÜR GİDERİM... Dönüp bakmam. Birisi geniş kapsamlı bir vukuat çıkarmış beni de zikretmişti. Herkes bir şeyler yazdı. Ben tek şey yazdım. DEĞMEZ! Tebrik etmiyorum, fikren. Tebrik ediyorum taşlama/haşlama karışımından. Saygılar sunarım.:))
"Elbet kirli maskeler düşecek yüzlerinden, Utanırlar inşallah mesnetsiz sözlerinden. Kimse üstüne almaz boş verir biliyorum, Doğru yolu göstersin Rabbimden diliyorum."
Kalemin güçlü, dostun da çoksa, düşmanın da çoktur. Kalemiyle başa çıkamazsa, iftira eder, çamur atar. İzi kalırsa ne ala!
Ama bilmedikleri bir gerçek, güneş balçıkla sıvanmaz.
Siirin mesaji icerigi anlatimi, dili , hecesi ve sunum tavriyla guzeldi Yildiz'im. Bu siiri paylasalim o halde. Ben bir kenarindan alsam cok da bir sey istemiyorum. Hakkima duser mi acaba? :) Gonulden tebriklerim bu guzell siire, yuregine. Sevgimle..
Belkide yapamayacaklarının çaresizliğidir… Arkasına sakladıklarında vazgeçerek iyi olmayı deneseler ne iyi olurdu,hem kendi adlarına hemde bizim adımıza…
Ne güzel yazmış kalem. Aslında bu konuda yazılacak o kadar çok şey var ki ama tek kelime bile yazamayacak kadar yorgunum. zaten kalem anlatmış. doğru yazan kalemin susmasın tebrikler bıraktım selamlar canım...
Hakaretle beslenen sözleri sıralayıp, Gözleri kapıdadır kaçarlar aralayıp. Dost görünür sırtına darbe vurur art arda, Kelebek gibi uçar izi görünmez karda. Kavgadan çekinenler harcanır ilk etapta. Anlamak mümkün değil insanız biz hesapta, Yaz çiz meydan boş zaten, üstüne alan alsın, Bilekle yenemezsen çamur at izi kalsın. Düşünme insanların var mıdır evi barkı? Çoluk çocuk kim takar onlar için yok farkı.
Kısacası bu alemde kaleminin güçlü olması suç değerli dost, vasat şiirler yazıp orta sıralarda gezeceksin, göze batmayacaksın ki rahat edesin. Yükseleni paçasından çekmeyi sevenler o kadar çok ki. Kutlarım anlamlı ve güzel dizeleri. Selam ve sevgimle.
Teması toplumumuza bir ders olmuş.İnşaallah okurlar ders alırlar.Herkesin okuyup, anlayabileceği dille yazılmış.Şairin açık yüreği, Başları üç maymunun kelebek gibi uçtuklarını iz bırakmadıklarını ama kelebek ömrü kadar ömür içinde kötülüklerinide göstermeden çamur at izi kalsın ifade ile geride kalanlara miras bırakmadan gitmediklerini mecaz bir sanat kullanılarak mesaj verilerek anlatılmış. Düz kafiye düzeni ustaca kullanılmış tebrik ederim.
Tebrikler Yıldız hanım, söz otuz iki boğumu da aşınca şair sığdıramaz içine böylesine sular seller gibi şiir olur dökülür dudaklardan. Yaza yaza düzelir mi? İnşallah düzelir...Tebrikler yine çok güzel bir mesajı şiir diliyle, ve de layıkıyla seslendirip paylaşmışsınız.Bu kıssadan hisse paylaşıma teşekkürler kutluyorum sevgilerimle...
Çekiniyor sanmayın yok öyle gizlim saklım, Duydukça olanları karışıyor kıt aklım. Şaşıyorum iftira atanları gördükçe, Kıymetli kalemlerin harcanması sürdükçe. Zaman gelince herkes ekilen neyse biçer, Hasatta ellerine günah tohumu geçer. Elbet kirli maskeler düşecek yüzlerinden, Utanırlar inşallah mesnetsiz sözlerinden. Kimse üstüne almaz boş verir biliyorum, Doğru yolu göstersin Rabbimden diliyorum.