Korkar olduk dostların şiirine yoruma, Düşmanları bizi de düşman ilan ediyor. Çevresine toplayıp üç beş gizli koruma, İftirayla vuruyor sonra kaçıp gidiyor.
Madem şiir bir sanat düşünerek edebi, Edebiyat harcına katmamalı yalanı. Okuyan nerden bilsin kimdir nedir sebebi, Şair bilir taşlara asıl hedef olanı.
Uyulmaz ki düzene şiirse hayatımız, Kimin derdi kiminle izleyip bakalım mı? Kıskançlıkla şahlanıp ego gemli atımız, Şiir güzelse bile bir verip çıkalım mı?
Kusura bakmasınlar okuyup tebrik eder, Ben de heveslenirim güzeli yazmak için. Asla takmam aklıma takip edenler ne der, Kim kimin dostu ya da düşmanlıkları niçin?
Değerli dostlarımı üzerlerse üzülür, Destek olmak adına yanlarında dururum. Tehditler karşısında ne baş eğer, ezilir, Ne de korkup kaçarım tarafımı korurum.
Kalemi kullanırken iftirayla süsleyip, Yalan yanlış yazanı okumayı istemem. Diliyle zehir saçan yılanları besleyip, Erişilmez olanı kötüleyip pis demem.
Sayfaları dolaşıp deliller arayanlar, Vaktiniz böyle bolsa şiire çalışsanız. Kendisini ermişlik pozuna bürüyenler, Nezaketle verilen cevaba alışsanız.
Menfaatsiz sevgiyle, saygı ile görüşür, Hak edeni ömrümce dost listeme yazarım. Kılıç kalkan kullanmam kalemimle vuruşur, Haddini bilmeyenle dostluğumu bozarım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kurtlar Sofrası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kurtlar Sofrası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Menfaatsiz sevgiyle, saygı ile görüşür, Hak edeni ömrümce dost listeme yazarım. Kılıç kalkan kullanmam kalemimle vuruşur, Haddini bilmeyenle dostluğumu bozarım.
Canı gönülden tebrikler,çok güzeldi şiiriniz anlamlı ve manidar hayatı seven insanları seven insan hayatta mutlu ve başarılı oluyor eserinizi alkışlıyor saygılar sunuyorum..
Değerli dostlarımı üzerlerse üzülür, Destek olmak adına yanlarında dururum. Tehditler karşısında ne baş eğer, ezilir, Ne de korkup kaçarım tarafımı korurum. .....
Şair şiirle anlatır duygularını şair şiirle anlatır ızdıraplarını şair duygularını serer şiire şairin görevi yağcılık değil gönül sevgisidir şarin görevi kötüyü ve iyiyi olduğu gibi saf ve temiz bir dille anlatmaktır Hani üsdat Necip Fazıl diyorya"Ben şairim gaibi kurcalayan çilingir,canlı cenazelerin başında münker, nekir" şair doğruları olduğu gibi anlatır eğer öyleyse şairdir şiirinde girer gönüllere sizin bu güzel şiirinizin gönüllere girdiği gibi tebrikler yıldız hanım kutlarım kaleminiz ve yüreğiniz var olsun
Kişilikli insanlar başkalarının güdümüne girmez, baskılara boyun eğmez. Tıpkı sizin gibi... İnsanların doğru ve yanlış algılarına kendi menfaatleri doğrultusunda yön vermeye çalışanlar ilk önce kendi ruh sağlığını gözden geçirmelidir. Karakteri sağlam bir insan güdümlü füze görevi üstlenmez. Ben, gece yarılarına kadar bir şekilde telefonuna ulaştıkları insanları sırf kendi güdümüne sokmak, birilerine sataşmaları için ikna etmek, başaramayınca her türlü çirkefliği mübah saymak gibi özelliklerle donanmış insan görünümlü ucubeleri hayretler içinde izliyorum. Yani benim çevremde bu numunelerden var. Benzerlerinin size "bulaşması" hatanın bende olmadığı,bu tip insancıkların pislikten beslendiği için insan ayrımı yapmadan mikroplarını bulaştırdığı kanaatine vardığım için vicdanen rahatım. Kuraldır ki, bu akrepler kendilerini sokacaktır. Siz üstlerine basıp ayağınızı kirletmeyin...
Şiir her yönüyle mükemmel bir şiir. Kendim yazmış gibi sahiplenmeme izin verirseniz sevinirim. Tebrikler ve Saygılar...
Önemli eserleri olan Divan edebiyatında Bağdatlı Ruhi ve Nef'î, Tanzimat edebiyatında Ziya Paşa, Abdülhamit devrinde Eşref, Milli Edebiyat döneminde ise Neyzen Tevfik, Halit Nihat Boztepe, İhsan Hamami tarzı, hiciv günümüzde taşlama şiirini çok, çok beğendim
"Menfaatsiz sevgiyle, saygı ile görüşür, Hak edeni ömrümce dost listeme yazarım. Kılıç kalkan kullanmam kalemimle vuruşur, Haddini bilmeyenle dostluğumu bozarım."
Şiir, baştan sona haklı serzenişlerle yazılmış ama finali de tam on ikiden vurmuş. Kalemle savaşını beğendim.
Değerli dost nadîren hiciv yazıyorsunuz, sanırım tahammül sınırlarınız zorlandığında yapıyorsunuz bunu ve hep onikiden vuruyorsunuz. Evet tam da dediğiniz gibi öyle ruh hastası insanlar var ki sizi düşman bilmişse sizin dostlarınızı da düşman biliyor ve her ortamda taciz etmekten geri kalmıyor. Çok haklı serzenişler ve güzel bir şiirdi. Emeği ve yüreği kutlarım. Selam ve sevgimle.
Menfaatsiz sevgiyle, saygı ile görüşür, Hak edeni ömrümce dost listeme yazarım. Kılıç kalkan kullanmam kalemimle vuruşur, Haddini bilmeyenle dostluğumu bozarım.
Allah senden de o güçlü kaleminden de razı olsun Yıldız Hanım. Gerçekleri dobra söylemiş ne güzel bir hece şiirinin dizlerine aktarmışsınız. Adeta hepimizin duygularına tercüman olmuşsunuz.
Menfaatsiz sevgiyle, saygı ile görüşür, Hak edeni ömrümce dost listeme yazarım. Kılıç kalkan kullanmam kalemimle vuruşur, Haddini bilmeyenle dostluğumu bozarım.
Doğru bildiği yoldan ayrılmayan dost canlısı bir yapıya sahip olduğun için haksızlıklar karşısında üzülmüşsünüz.Başarılı kişiler daima kıskanılır.Güçlü kalemine sağlık tebrik ederim sevgiler.
Hanımefendi dil döner kalem yazar azar azar. Değmesin sakın nazar. Şiirde konu çok. Sınır yok. İsyan da makbul nisyan da. Ben, biliyorsunuz nisyandan yanayım :)) Çok mu barışsever biriyim. Hayır. Enerjim yetmez da ondan. Maşallah serde gençlik var.Yetiyorsunuz yetişiyorsunuz. Bravo. Güzeldi.Tebrik eder saygılar sunarım.
Bana kalırsa kim ne diyecek diye düşünmekten ziyade güzel olan her şeyi ortaklaşa alkışlamalıyız. Taa ki iyi olan yaşayabilsin diye. Güzel bir hiciv olmuş. Saygılarımla...
konu ne bilmiyorum ama bu kalem yazmışsa illaki bir geçerli sebebi vardır.boşa yazmaz çünkü doğruyu yazan kalemin susmasın. şiir mi harikaydı tebrikler canım selam ve sevgiler.
Menfaatsiz sevgiyle, saygı ile görüşür, Hak edeni ömrümce dost listeme yazarım. Kılıç kalkan kullanmam kalemimle vuruşur, Haddini bilmeyenle dostluğumu bozarım.
Yıldız TOKSÖZ yazmışsınız olması gerekeni ve olmaması gerekenleri inçitmeden,kırmadan,dökmeden kutluyorum sizi.yüreğinize ve kaleminize sağlık saygılarımla.
Siir dunyasina girdikce hic bir sey bilmedigimi dusunuyorum ama bir yandan da siiri hakeden yurekleri hatta siir gibi insanlari nadir belki daha gaddar olacak ama daha cok az insan goruyorum. Iyiye burunmus nice beyni orumcekli insanlar siiri kokusturuyorlar.. Anlatim ve siir cok guzeldi.. Taslama ise yerindeydi. Uzulme desemde biliyorum ki insan elinde olmadan uzulup kaleme yukleniyor. Sevgimdesin..
Menfaatsiz sevgiyle, saygı ile görüşür, Hak edeni ömrümce dost listeme yazarım. Kılıç kalkan kullanmam kalemimle vuruşur, Haddini bilmeyenle dostluğumu bozarım.
Sizlere katılıyorum Yıldız Hanım...Gerçekleri gören gerçek dostlar yanımızda olsun, gerisi önemli değil...Yazan ve düşünen yürek var olsun...Rabatlı
Menfaatsiz sevgiyle, saygı ile görüşür, Hak edeni ömrümce dost listeme yazarım. Kılıç kalkan kullanmam kalemimle vuruşur, Haddini bilmeyenle dostluğumu bozarım.
üzülmüş şair gördüğü birtakım olumsuzluklara ve kalemiyle döktürmüş rahatsızlıklarını ustaca güzellikle anlaşılır bir dille ve anlatarak.. ne kadar haklısınız şairem burada ki dostluk şiir dostuluğudur ve şiirlerle var olmalıyız ve şiiri biraz daha ileriye götürebilmek olmalı çabamız harikaydı eser yürekten kutluyorum bu haklı şiiri...
Yüreğinize sağlık, siz her trlü şiiri yazma becerisine sahip, aynı zamanda nezaketi elden bırakmayan örnek kişilikteki bir insansınız Yıldız hanım, sizi cani gönülden tebrik ediyorum, şiirlerinize yorum yapmak için çok kelime arıyorum ama çok zor bir şey, kısacası siz iyi bir yazar, iyi bir şair, iyi bir hanımefendisiniz, saygılarımı sunuyorum size
Hak edeni ömrümce dost listeme yazarım.
Kılıç kalkan kullanmam kalemimle vuruşur,
Haddini bilmeyenle dostluğumu bozarım.
Canı gönülden tebrikler,çok güzeldi şiiriniz anlamlı ve manidar
hayatı seven insanları seven insan hayatta mutlu ve başarılı oluyor
eserinizi alkışlıyor saygılar sunuyorum..