Sözde imgelemlerindeki Soylu duygularla yazan Övgüye muhtaç Ölümlü biçarelerden olamadım asırlardır Sebebi Karanlık yüzünü sevmemdi ayın Yalnızlığa isyan iblisin Sınırsız gücünü de!
Nefret ettim tek sesli müziğin detone kıyımından Sevdim sevişen aşıkları Sevişmeyi bilen aşıkları…
Burun yoksunu nice insancıklar da gördüm Yapışkan dillere muhtaç …! Soyları ensest hazlara gebe Kurda tapan ilk dişi sevicilerin Tanrıçasını katlettim bir dönem Yıl 1800!
Ve -Sevdiğini Şehvetli ellerle öldürür kimi ! Sözüne ilham Kadınımdı son katlettiğim Tenine beşinci saplanışında hançerim Buz kesmiş kasıklarıydı gözyaşı döktüğüm
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Canavar Olmam Kimin Suçu? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Canavar Olmam Kimin Suçu? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nefret ettim tek sesli müziğin detone kıyımından Sevdim sevişen aşıkları Sevişmeyi bilen aşıkları…_________________ size katılıyorum ama aşk genelde tek kişilik oluyor şair ne yapsın:)
Affet kadınım Ölümsüzlük de lanetim İstesem de ölemem ki…__________Ayrılıklar canavara dönüşse de üzmüş değerli kalemi...saygılarımla şiirlerinizi okumak zevk benim için..Kaleminiz var olsun...
Sözde imgelemlerindeki
Soylu duygularla yazan
Övgüye muhtaç
Ölümlü biçarelerden olamadım asırlardır__________anlamlıydı:)
Nefret ettim tek sesli müziğin detone kıyımından
Sevdim sevişen aşıkları
Sevişmeyi bilen aşıkları…_________________ size katılıyorum ama aşk genelde tek kişilik oluyor şair ne yapsın:)
Affet kadınım
Ölümsüzlük de lanetim
İstesem de ölemem ki…__________Ayrılıklar canavara dönüşse de üzmüş değerli kalemi...saygılarımla şiirlerinizi okumak zevk benim için..Kaleminiz var olsun...