Dünyadaki tek beyaz ben Tenimi örten tek siyah sen Ve olmayan bahçenin Gül destesindeki tek kırmızıgül’ ü sevda iken Ne çok Sevmişim Sen’i sevmeyi kokunu duymadan.
Sahi.. Simsiyah gölgelerin ardı sıra A ş k ’sa Ve Aşk Sen isen Biz Sevda mı desek Yâr mı desek diye En güzel tartışmasını yapalım geceleri Adını koyduğumuz sevgimizin Yeni doğan çocuklarına.
Dur !.. Ya da
Biraz pamuk şekeri alalım Demini almış bir çay Ve sen sabah simidi gibi ol karşımda Çıtır çıtır...
Ben Biz Ne çok hayâl kuruyoruz değil mi ..
Güzeldir..
Hem ben ; Sıcağı ellerin bildiğimden Güneşi var saymıyorum. Gülüşünü hayat bildiğimden Ömrümü de yaşadım saymıyorum.
Ben Sevdiğimi biliyorum Bildiğimi de sayıyorum ..
Sen Sen Ve A ş k ..
Dikkat ettim de Hepsi üç harf Hepsi tek bildiğim alfabem.
Yaramazım Sevdalıyım Bir o kadar da masum senin kollarında..
Ne dersen de Güzel olanı tutmak eteklerinden Biraz el Biraz gitar..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Felekten Bir Ömür şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Felekten Bir Ömür şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çıtır çıtır simitle çay..ah..pamuk şeker..hala çok severim ..ya..felekten bir gün çalmak vallahi tam bana göre.. Şima'cığım bu ne güzel şiir böyle..zevkle okudum ellerine sağlık canım benim.
sevgili faize, aylincim,aşk aşk sana gerçekten çok yakışıyor_________hele yaramaslıkkkkk bi o kaaa,_____________seni seviyorum güzel insan_________ genelde okuyorum şiirlerini, __________________malum yoru mda zorlanıyom ,
Hem ben ; Sıcağı ellerin bildiğimden Güneşi var saymıyorum. Gülüşünü hayat bildiğimden Ömrümü de yaşadım saymıyorum.. ........................................yoruma değer bulduğum değerli paylaşımın değerli sahibine en derin saygılarımla.............
Hani şiirde şehvet erotizm ya da cinsellik bilmem ne gibi unsurlar olmalı mı deniyor ya. İşte bence bu doz her zaman daha ilgi çekici ve hoş. Yani cinsel içerikli kelimeler kullanmadan da gayet güzel yapılıra örnek. Bütün sır "yaramazlık"ta. Kutlarım.
Arslanı ormandan koparmak için çevresi ile bağlantısını kesebilirsiniz ama var olduğumuz sürece bağlantısı tek kesilmeyecek olan kalp bağıdır ki düş, ki umut, ki hatırlamak, ki adını anmak vardır aşkı inanmayanlar bu bağlantıyı mi acaba diyerek amacından saptırarak araçlaştıranlardır.
aboooww
şiirin harika
sende öylesin arkadaşım