(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tevâtür şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tevâtür şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hocam utandırmayın beni.. sahi gerçek de olsa, hayal mayal da olsa alın elinize değnek, oklava vurun kafama, eleştirin beni.. eleştiriye alışamadım yıllar yılı..
bugün bu şiiri değer verdiğim bir hocama okudum
"Nesil var nesebi yok ata var atası yok" mısrasında çattı kaşlarını...
"Çatacak iktidâra mümkünü yok şairler" mısrasına geldim sıktı dişlerini ...
yahu dedim ne oluyor. dayak atacak durduk yerde.
"çatacak" kelimesi batırmış tüm şiiri dedi...kalanını okuyamadık.
Derviş de aç kalır gen buğday yumurtlayınca Yukarıda ki mısrada ki "yumurtlayınca" sanki ayakları bozmuş gibi. Yerine başka bir şey kullanılsa daha mı iyi olurdu diye düşündüm. Tabi taktir sizin.
Onun harici günümüzü anlatan, konusu ve anlatımıyla çok güzel bir şiirdi. Kutlarım.
şiir dünyamda beni anladığını sandığım iki veya üç kişiden birisiniz sema hanım...hem severim hem de çok korkarım o yüzden bu üçlüden.. birini kaybettim.kaybettiğim yeri biliyor olsam da bulamıyorum. birini şükürler olsun ki bulduğum günden beri başımda taşırım.. biri de sizsiniz ama bir hece yazdıramadım size de selam ve dua ile..
Allah Razı olsun...