Nankör çıktın güzel kız ihânet ettin aşka İçinde kaybolduğum gözün sahteymiş meğer; Dışın başka âlemde, içinin tavrı başka Aşka dair ettiğin sözün sahteymiş meğer.
Senin zevk aldığın şey, benim düşünceme âr Ayrı kulvarlardayız olamazsın bana yâr, Kahkahan kahır verir, tebessümün riyakâr Bana ilk gösterdiğin yüzün sahteymiş meğer.
Senden ayrı kalınca hayalime düşmedin Hasret hançeri olup yüreğimi deşmedin Yaktığın kıvılcımla yangına dönüşmedin Dumanım tütmez oldu, közün sahteymiş meğer.
Gündüz derde salarsın, gece gâmı alırım Seninle ben felekten ancak keder çalırım Dört mevsimin kara kış, yaza hasret kalırım Baharın palavraymış, güzün sahteymiş meğer.
Harama meyl edersin helalin ile birken Tenin beyaz olsa ne, gönlün koca bir kirken Paranın ter kokusu beynini kirletirken Ağlamaklı o tavrın, hüzün sahteymiş meğer.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAHTE SEVGİLİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAHTE SEVGİLİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
işte asaletli bir şiir derken hayatın keşke olmasa dediğimiz gerçek sahnelerinden bir tablosu maalesef bazen yakıyor kanatıyor ister istemez yürekler takılıp hatta çakılıp kalıyor tebrikler selamlar
Mustafa Bey, Güzel olduğu kadar manidar bir şiirdi; tekniği, akıcılığı ile zaten her zaman takip etmekten haz aldığım kaleminizi kutluyorum... Selam ve saygılarımı yolladım...
Güneri Yıldız tarafından 2/14/2013 3:29:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
Her seyın sahtesi baska da Ya bu sahte sevgililere, duygulara kafam bozuluyor :) Uzak olsun dıleyenden, ıyı nıyetlı ınsanlardan.. Sıır cok guzeldı. Tebrıklerım gonulden. Saygılar..
Usandım şu gönlümü kafesine tıkmaktan
Haklı imiş yüreğim, aşktan erken bıkmaktan
Dizimde hâl kalmadı yokuşuna çıkmaktan
Tırmanmaktan yoruldum, düzün sahteymiş meğer.
Çok etkileyiciydi final şiir bütünüyle harikaydı.Saygı ve selamlarımla hocam