(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNÜL ZİKREYLE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNÜL ZİKREYLE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kardeşim.zikir ile ilgili harika bir şiir yazmışsın.kutlarım seni. Peygamber Efendimiz.: Cennette herşey var. Dünyadaki hiçbirşeye hasret çekilmez, ancak dünyada zikirsiz geçen saatlere acıyıp ne olaydı da, o boş geçirdiğimiz saatleri de zikir ile geçirseydik diye hasret çekeceklerdir . Buyurmuştur. Peygamberimiz: Mü’minin üç kalesi vardır. Birisi zikrullah birisi Kur’an okumak, diğeri de namaz dır. Buyurmuşlardır. Kalpler demirin paslandığı gibi paslanır, onun cilası Kur’an okumak ve Allah’ı çok zikir etmektir.Allahı zikrettikçe o paslanan kalplerimiz altın gibi pırıl pırıl parlar,kalbinde hiçbir kötülük kalmaz.Allahı seven onun yarattıklarınıda sever.. Zikr, Kur'an'da en çok Hz. Muhammed'e gelen vahy (Kur'an) olarak kullanılır. Vahyin zikir olarak tanımlanması onun devamlı hatırda tutulması ve öğüt alınması için indirilmesinden dolayıdır. Kur'an düşünülüp anlaşılması ve yaşanılması için gönderilmiştir.işte buna dair örnek ayetler kardeşim.Allaha emanet ol.
«Sana da bu zikri indirdik ki kendilerine indirileni açıklayasın. Ta ki düşünüp öğüt alırlar.» (16/44)
«işte bu indirdiğimiz mübarek bir zikirdir. Şimdi onu inkar mı ediyorsunuz.» (21/50)
«Dediler ki: "Ey kendisine zikir indirilen sen gerçekten cinlenmişsin."»
Değerli kardeşim, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın
Rabbimizin zikri ile
Gönüller hep aydınlanır, Rabbimizin zikri ile. Hasta gönül mamur olur, Rabbimizin zikri ile. Zor olan iş âsân olur, Dertlilere derman olur, Can içinde canan olur, Rabbimizin zikri ile. Gamlı gönül hep şad olur, Esir iken azad olur, Okuyanlar irşad olur, Rabbimizin zikri ile. Zikret Hakkı beher nefes, De: Allah bes baki heves, Başkasından ümidi kes, Rabbimizin zikri ile. Yunus Hakkı ikrar eder, Virdlerini tekrar eder, İhlâsını izhar eder, Rabbimizin zikri ile.
Sevgili Dost, yine Yunus'ça dizelerden oluşmuş bir şiir kutlarım. Sevgili dost, bu yorumum kaşılıklı bir yorum değil, sayfama girmeniz gerekmez. Sevgiyle...Dostkukla kalınız.
Kalbimizden iman,dilimizden kuran eksilmesin.Rabbim hepimizi,islam yolunda koşturan kullar sınıfına girmemizi nasip etsin. Dilinizden zikir hiç düşmesin. SAYGILARIMLA,SELAMLAR
Zikir kalplerin anahtarı,insanın Allahla aracısız,randevüsüz görüşebilmesidir. bedenimizin kalplerimizin bütün kirlerden arındığı andır. Muhterem Hocam bunları bize hatırlattığınız için çok teşekür ediyorum. Gönülden kutlar tebriklerimi sunarım. Selam ve sayğılarımla...A.E.O.
Cemal hocam Allah razı olsun mükemmel bir eser gözümüz gönlümüz açıldı Zikreden diller narı ateş görmesin tüm kalbi duygularımla KUTLU/YORUM selam ve dualarımla sayğım çokça hocama
kapler ancak allahın zikriyle mutmain olur zikirsiz bir ağaç kurur onun için bütün canlılar zikir eder zikir kesilir ömür biter insanoğluda zikiri keserse kalbi ölür güzel şiirdi selamlarımla...
ZİKREYLE GÖNÜL ZİKREYLE HER DAİM ONU ZİKREYLEMEYİ NASİP ETSİN HEPİMİZE YÜCE MEVLA ONUN ADINI HER DAİM ZİKRETMEK NE GÜZEL MURAT , ZİKRETMEYİ TAVSİYE ETMEK NE GÜZEL TEMENNİ ZİKRİN ARTIRILMASINI TAVSİYE NE GÜZEL TAVSİYE ELİNİZE YÜREĞİNİZE SAĞLIK DEĞERLİ CEMAL HOCAM ALLAH ZİKRİNİ DAİM AŞKINI BAKİ EYLESİN