Çok çabuk alıştın yokluğuma bir şiir bıraktın dudaklarıma
Ve bende hiç kimseye söylenmemiş ve belki de hiç söylenmeyecek bir şiir bırakıyorum dudaklarına gittin de ne oldu karagözlüm
bu gidişler hiçbir ayrılığa sığmadı gidenlerde hiç geri dönmedi Dönersen gelir mi bir daha bahar kavgada bile düşünmemiş iken ayrılığı bana veda ettiğin günü unutmuyorum yar! İşte ben o zaman bitirdim bütün ayrılıkları hep tozpembe gördüm geleceği ben hiç düşünemedim düşünemedim… Seni kaybettiğimi ve her şeyin bir anda biteceğini düşünemedim toprak kokulu karagözlü yar!
Duvarlar üstüme geliyor. Maziye ait ne varsa saklamışım yüreğimde Gölgen peşimde çok çabuk alıştın yokluğuma
Ey yar! Aşkı hesaba çekmek bana mı kaldı sen gitme gel, selam ver yeter bak işte şarkılar şiirler seni söyler yüreğim ağlar seni sevmek günahım ise eğer işte ben o an Sensiz Sessiz Kimsesiz Ölürüm yar …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir şiir bırakıyorum dudaklarına şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir şiir bırakıyorum dudaklarına şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiiri samimi buldum içten gelerek yazıldığında nasılda farkı belli oluyor. Yalnız bu yorum sana ait değil gibi, neden kendin gibi okumuyorsun? Doğal olmaya bak ablacım ben eskı yorumlarını daha çok beyenıyordum bunda sankı kendını zorluyorsun gıbı
Bir şefkat ikindisi karşılaştılar, Herhangi bir ara istasyonda. Biletleri de yoktu kimlikleri de... Bakışları çalınmış günbatımıydı; gözleri sustular yol boyu, Zaten topları, bisikletleri de pek olmamıştı.
Saygılarımla..