DÖNÜŞÜ OLMAYAN BİR YOLDAYIM SAĞIM KARANLIK SOLUM KARANLIK ARDIMDA CEHENNEM ALEVLERİ ÖNÜMDE CENNET BAHÇELERİ ENGELİM DİKENLİ SARP KAYALAR BEDENİZMİZİ CAN VEREN YÜCE RAB’BİM BEKLENEN SONUCA ERDİR BİZİ ....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DUA ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DUA ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönlüm bilinmezlerde şimdi Sessizim tüm seslerin içinde Duyuyor musun bak yankılanıyor Avuç açıp Rabbime yalvarıyor Melekler huzuruna duruyor ... Gam selinin duası İnşallah kabul oluyor
DÖNÜŞÜ OLMAYAN BİR YOLDAYIM SAĞIM KARANLIK SOLUM KARANLIK ARDIMDA CEHENNEM ALEVLERİ ÖNÜMDE CENNET BAHÇELERİ ENGELİM DİKENLİ SARP KAYALAR BEDENİZMİZİ CAN VEREN YÜCE RAB’BİM BEKLENEN SONUCA ERDİR BİZİ ....
N.C.U TOKAT 28 OCAK 2013
Amin................
Güzel duaydı üstadım inşallah kabul olur........ Yüreğine kalemine sağlık Saygılar
DUADA ÖNEMLİ OLAN İSTENİLEN ŞEYİN NET, KISA, VE MEDH Ü SENA İLE İSTENMESİDİR. " KEŞKE BEKLENEN SONUÇ" GİBİ MUALLAK BİR İFADE YERİNE, İSTEĞİNİZİN NE OLDUĞUNU BİZE DE AÇSAYDINIZ. ŞU HALDE, CENNET VEYA CEHENNEM FARK ETMİYOR GİBİ.. AMMA, İSTENEN ŞEYİN SAKLI KALMASI MURAT EDİLDİ İSE O BAŞKA....
Sessizim tüm seslerin içinde
Duyuyor musun bak yankılanıyor
Avuç açıp Rabbime yalvarıyor
Melekler huzuruna duruyor ...
Gam selinin duası İnşallah kabul oluyor
Değerli Şairem Gönülden ( AMİN ) Diyorum