(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DE HELE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DE HELE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her şiirinde ayrı bir lezzet sunan usta kaleminizi kutlarım Mustafa Bey, okurken mısraların arasında kendimizi de buluyor ve hasıl olan atmosferde duygusal yoğunluk yaşıyoruz ki bu sizin bütün şiirlerinizde var, yüreğiniz var olsun... Selam ve saygılarımla...
:) Bekliyorum dost gözüm yolda Geçen gün Salih Keteci hoca gelmişti Urfaya tanışmak nasip oldu Urfaya yolu düşüp de yanıma gelmiyeni hicvedeceğim ona göre :))
Mustafa Bey'in şiirlerini okurken insanın yüreğine sanki sekine iniyor..insanı sarmalayan tatlı bir havası var her şiirinin..su gibi akıp giden bir usluba sahip...
Karacaoğlan'ın, Dadaloğlu'nun, Gevheri'nin yer yer Aşık Veysel'in yer yer Abdurrahim Karakoç'un zamana yansıyan sesini şiirlerinde duymak,halk edebiyatının kadim güzelliğini görmek şiir adıan ne güzel.. şiirleri zayi olmaması gereken bir şair Mustafa kardeşim..umuyorum ki zayi olmayacak da...
Evet, Yunus Emre'yi unutmuşum-ki o benim de pirimdir... En çok Yunus'u solukluyorum şiirlerinizden.. Necip Fazıl zaten hangi hece şairinin ufuk şairi değildir ki kıymetli kalem.. bu arada şiir kitabınız hayırlı olsun inşaallah.. en azından geleceğe kalma adına ilk adımı atmışsınız..devamı gelecektir Rabbin izniyle.. ben yıllardır hazırladığım kitabım için ancak bu sene girişimde bulunacağım..yaşımız ilerliyor..inşaallah ben de bir veya birkaç kitap bastırmayı murad ediyorum..en azından torunlarıma bir emenet bırakma adına... hayırlı geceler iyi çalışmalar diliyorum..Rabbe emanet...
Kıymetli ziyaretinize teşekkür ederim hocam, Yorumunuzdan bile ne kadar gönlü temiz ve abdal biri olduğunuz belli,
Nasipse bir kitap hazırlığı içindeyim, gerekili sözleşme şiir vs, daha bugun kargoya verdim ve biyoğrafimde, Yunus emre, dadaloğlu gibi efsaneleri okurken, Necip fazıl, Abdurrahim Karakoç gibi zamanın usta hececileri de okuduğumdan bahsediyorum, yorumunuz beni çok şaşırttı;
Rabb'im kimseni emeğini zayi etmesin; Sizin gibi değerli insanlar ile aynı çatı altında olmaktan onur duyuyorum,
Kutlarım. Saygılar..
nazlıgül tarafından 9/12/2014 4:38:15 PM zamanında düzenlenmiştir.