Hep aynı dilden ağlayıp, güleriz Neden Birbirimizi anlamakta zorlanırız Oysa acı ve gözyaşının rengi her yerde aynı Bizi birbirimizden farklı kılan ne? Din Dil Irk Etnik köken mi? Yoksa Derinin rengi mi?
Dünya dedikleri koca handır Göçüp giderken kim ne aldı ki Kardeşçe yaşamak varken Nedir bu Kin Öfke Sevgi ekip Barış biçmeli
Adam dediğin İnsanlığa Kardeşliğe Adamalı kendini Ne ararsan kendin özünde ara Kâinatın aynasıdır yürek Gör Bak Tanı
Bende sen gibiyim Etten kemikten yapım Hepiniz gibi Sen Ben Biz O Ne fark eder ki İnsan olmak yetmez mi? Ne mutlu "İNSANIM"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İnsanım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İnsanım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dünya dedikleri koca handır Göçüp giderken kim ne aldı ki Kardeşçe yaşamak varken Nedir bu Kin Öfke Sevgi ekip Barış biçmeli
DÜNYA'YI AHİRETE GÖTÜRECEKLER YA TÜM CABALARI CANAVARLIKLARI ONDAN :( ALLAH GELSİN ZALİMLERİN HAKKINDAN. DUYGULU DUYARLI ZARİF GÜZEL YÜREĞİNE SAĞLIK CAN ARKADAŞIM İNŞ. İNSANCA YAŞADIĞIMIZ ZAMANLARI GÖRMEK NASİP OLSUN SEVGİMLE.
evet insan olmak ah o insan olmak vaya başa bela Gülşen ablam insanlar yaratılış geri insan olarak yaratılmıştır fakat( adamlık zor bir iş adam olamıyorlar) sen insan oluyor bu defada çöplük çakalları bırakmıyor vesselam bu iş zor konu gzüeldi kutlarım kalemini
duyarlı bir şiirdi çevremizde o kadar insan varki maskeli çoğuda insanın özüde sözüde bir olmalı din,dil,renk tabiki önemli olmamalı tebrıklerımı bırakıyorum saygılarımla....
Dünya dedikleri koca handır
Göçüp giderken kim ne aldı ki
Kardeşçe yaşamak varken
Nedir bu
Kin
Öfke
Sevgi ekip
Barış biçmeli
DÜNYA'YI AHİRETE GÖTÜRECEKLER YA TÜM CABALARI CANAVARLIKLARI ONDAN :( ALLAH GELSİN ZALİMLERİN HAKKINDAN. DUYGULU DUYARLI ZARİF GÜZEL YÜREĞİNE SAĞLIK CAN ARKADAŞIM İNŞ. İNSANCA YAŞADIĞIMIZ ZAMANLARI GÖRMEK NASİP OLSUN SEVGİMLE.