Dil kırılmaz her yöne döner Ey bana egoist diyenler Egoistliği tatmadım bilmem Herkesin hak ettiği ederi var Yüreğim sevgi pınarı Dostluk için kaynadı Çıkarsız Yalansız Riyasız Sevdim İnsanları Doğayı Çiçekleri Böcekleri Gökte uçan kuşları Yerde ki karıncayı Yaratandan ötürü Ya sen Sen neyi sevdin?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Neyi Sevdin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Neyi Sevdin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dostluk için kaynadı Çıkarsız Yalansız Riyasız Sevdim İnsanları
NE KADAR SEVSENDE İLLA BİR KUSUR BULURLAR SEVGİLİ CAN ARKADAŞIM. SEN SENİ BİR DE SENİ YARATAN BİLİYORYA ES GEÇ GERİSİNİ. ANLAMLI KIRGIN GÖNDERME .DUYGULARINA YÜREĞİNE SAĞLIK SEVGİMLE.
Dil kırılmaz her yöne döner Ey bana egoist diyenler Egoistliği tatmadım bilmem Herkesin hak ettiği ederi var Yüreğim sevgi pınarı Dostluk için kaynadı Çıkarsız Yalansız Riyasız Sevdim İnsanları Doğayı Çiçekleri Böcekleri Gökte uçan kuşları Yerde ki karıncayı Yaratandan ötürü Ya sen Sen neyi sevdin?
ASMEROZ-62 ---Gülşen Polat---
...............?Neyi sevmiş acaba Güzeldi severek haz alarak okudum..... Yüreğine kalemine sağlık yürek sesin hiç susmasın....... Saygılar
Hanımefendi finaldeki sorunuz çalışmadığımız yerden geldi. Çoğumuz aile ve çevreden aldığımız eğitim ve bazen baskı sonucu sevdiğimizi söyleyemedik. Önce ailemiz şımarmıyalım diye sevdikleri halde bize " seni seviyorum " demediler.Sözlüğümüze sevmek lafını sokmadılar. Öyle olunca da yine yaşadığımız çevre esas olmak üzere bu sözcüğü kullanamadık. Oysa sevmiştik futbol oynamayı, bisiklete binmeyi, Ayşe teyzenin küçük kızını, gözlüklü bakkal dedeyi, yani birşeyleri birilerini sevmiştik ve halen de seviyoruz.... Ama dilimizi döndürüp diyemiyoruz... Seven ve sevdiklerini açık söyleyebilen yüreği tebrik ediyor saygılar sunuyorum.
Cümle mahluku sevdim yaradandan ötürü Mihnet içinbir cümle karalamam satırı Senin gibi kıramam baş üstüne hatırı Söylesene kendinden başkasını sevdin mi
Sevgi her canın harcı değildir sevmek yürekli inanların işidir yüreksizler yıkmayı bilirler can kardeşim bir dize bıraktım eşsiz sayfana
Dil kırılmaz her yöne döner Ey bana egoist diyenler Egoistliği tatmadım bilmem Herkesin hak ettiği ederi var Yüreğim sevgi pınarı Dostluk için kaynadı Çıkarsız Yalansız Riyasız Sevdim İnsanları Doğayı Çiçekleri Böcekleri Gökte uçan kuşları Yerde ki karıncayı Yaratandan ötürü Ya sen Sen neyi sevdin?
ASMEROZ-62 ---Gülşen Polat--- ________________________________________________________ Bırakalım hiç birşeyi sevmeyenleri. Bu güzel şiirde yapı ve kilit taşları gibi sıralananları görüp anlamayanları. O haslet ve güzelliklerden nasiplenmeyenleri. Hepside binmişler bir hayalet atına; varsın gitsinler- gidebildekleri kadar kıyamet katına. Buralarda bulup sunamadıkları sevgileri, adam gibi adamlara yakışan nitelikleri, kesinlikle oralarda hiç bulamıyacaklardır. İnsan bir sevgi odağıdır; taze bir bahar meltemi, duru su kıyılarında açan titrek, taze ve narin nergizler gibi. Bir farkla, ömrü uzundur sevgilere sussuzdur, adam gibi adam olmaya doyumsuzdur; ne yazık ki bunun farkında olmayanlar da çoktur. Biz, bize dönelim; kendi sorumlululklarımızı bilelim... bilmeyenlerse,istedikleri pejmurde ve harabat duvarlara yaslansınlar, akılsız boş kafalarını, istedikleri niteliksiz mekanlarda gezdirsinler. Bireyin kendine yetmesi ve adam gibi adam olmanın onuru ona yeter.
Yararlanmak ve anlamak isteyenlere, çok güzel mesajlar sunmuş bu çalışmanızda. Tat alarak, beğeni ile okudum, Gülşen şairim. Esenlik ve mutluluk dileklerimle kutluyorum sizi. Kemal Polat
Çıkarsız
Yalansız
Riyasız
Sevdim
İnsanları
NE KADAR SEVSENDE İLLA BİR KUSUR BULURLAR SEVGİLİ CAN ARKADAŞIM. SEN SENİ BİR DE SENİ YARATAN BİLİYORYA ES GEÇ GERİSİNİ. ANLAMLI KIRGIN GÖNDERME .DUYGULARINA YÜREĞİNE SAĞLIK SEVGİMLE.