Yaşarken dünyada, günler görende Akan yaşlarımı silmeyeceğim Şu gurbet ağını gün gün örende Ben kimim, nerdeyim, bilmeyeceğim…
Bu sevda yarıda kalmasın diye Sevdiğim gülçiçek solmasın diye Kavuşmam, ayrılık olmasın diye Gel desen, çağırsan, gelmeyeceğim…
Düşlerim telaşta, ahvalim sakin Acılar tatlaşmış, kalbimde yakin Sen ayken, ben yıldız olurdum, lakin Göz kırpıp, aklını çelmeyeceğim…
Yaslıdır yüreğim dostlarım, yaslı Bir garip sevdadır bu işin aslı Ferhat’la Şirin’dir, Kerem’le Aslı Mecnun’la Leyla’ya gülmeyeceğim…
Ey yârim, bir bilsen nerde vurdular Tam seni bulduğum yerde vurdular Meftun’um; dermansız derde vurdular Yâr senin olmadan ölmeyeceğim… Yâr senin olmadan ölmeyeceğim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNLER GÖRENDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNLER GÖRENDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mutlak vardır bunun bir olur yanı Başka bir sevgili yok dedim hani Bir seni sevdim ben yalnızca seni Kızsan da ellerin olmayacağım...........Dedim gitti
Yaslıdır yüreğim dostlarım, yaslı Bir garip sevdadır bu işin aslı Ferhat’la Şirin’dir, Kerem’le Aslı Mecnun’la Leyla’ya gülmeyeceğim…
Ey yârim, bir bilsen nerde vurdular Tam seni bulduğum yerde vurdular Meftun’um; dermansız derde vurdular Yâr senin olmadan ölmeyeceğim… Yâr senin olmadan ölmeyeceğim…
Bir garip sevdadır bu işin aslı
Ferhat’la Şirin’dir, Kerem’le Aslı
Mecnun’la Leyla’ya gülmeyeceğim…
Herkes kendı Leyla'sını, Mecnun'unu yasar hıkayesinde...
Tebrikler siire, Yüreginize..
Saygılar..