(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
selamün aleyküm söz - iğne deliği üç saç ayağının üstüne mana kazanını koyduk. kazanın içine türlü nebatat, ıtır, seçme etler, doğal yağlar ile doldurduk.kapağını kapattık. ziyafet vereceğimizi eşe dost akraba komşu köy karşı köy duyurmuştuk evvellden. kızları kızanları koşturduk sergiler serildi, ekmekler, somunlar,kaşık, çatal vb materyal sergilere dağıtıldı. gelenler karşılanyor, yer gösteriliyor işler tıkır tıkır yolunda gidiyor. gelenler yeteri sayıya ulaşınca aldık elimize servis kepçesini... tabii bu arada kızlarımız kızanlarımız tepsilerle girmişler sıraya... vardık kazanın başına, kaldırdık kapağı...
selam ve dualarda buluşmak dileğiyle hayırlı geceler.
Hesap soran olsa bu hale gelir miydi bu ülke, tepki yok, birkaç duyarlı insanın protestosu da biber gazıyla bastırılıyor, Allah'tan şiire işlemiyor da yazıyoruz bişeyler:) Kutlarım anlamli dizeleri. Selam ve saygımla.
anlam bütünlüğüne bir halel gelmeden çift ayak üzerinde sapasağlam duran müstesna bir hece şiiriydi...satirik şiire güzel bir örnek teşkil eden şiiri severek ve hazla okudum...kutluyorum.selam ve saygılar sunuyorum...HŞT
Hocam anlayamadım yani tek ayak çift ayak anladım bu ifadler doğrusu olmalı fakat üç tane ayak kullnulınca adı yok mu ben edebiyat okumadım ama burada üç tane ayak yok mu nasıl anlıyacağız aşıklarsanız sevinirim hürmetler :)
"dille" ayağın sabitlerinden.yazanım, bakan, payla ile elbette üç uyak var ama ben bir uyaktan fazlasına iki ayak demiyorum çift ayaklı diyorum...ifadenize de katılmamam mümkün değil...tekrar kutluyorum...HŞT
selam ve saygılarımla