Akan her gözyaşı bir damla uzaklaşmayken Sen anlayamadın senden damla damla gidişimi ....
Gitme; Diye tüm içtenliğimle haykırdım Sen; Yinede gittin dönüp bakmadan ardına Yolun sonunda kayboldun gözlerimden Sanki hiç yaşamamış Yüreğimde yer almamış Aşk aşısını damarlarıma zerk etmemiş gibi yok oldun birden…
Yalan söyleyemem Allah’ın bildiğini kuldan inkâr edemem Çok acı çekti seven gönlüm Can kırıkları üstünde adımladım sensiz günleri Bir damla kanım akmadı Damarlarımdaki kanda terk etmiş demek ki Sen yaşayan ölü gördün mü hayatında İşte o bendim ve sen görmeliydin…
Şimdi hayata döndüm yeniden Susturdum yüreğimi Doğruları söyleyen Mantığımla konuşuyorum
‘’Sevgi gerçek olsaydı gitmezdi Ne olursa olsun asla vazgeçmezdi.’’ Diyor
Çok haklı biliyor musun? Aldanışım acıttı ruhumu Sahte aşkın yıktı gönlümün sarayını Ve sen sevgimi hak etmiyordun Değmiyordun verdiğim değere Kapattım senli anı defterimi
Beni hak edeni Sevgimin kıymetini bileni Verdiğim değer kadar değer vereni bulana kadar Umudun özgürlüğüne açıyorum yüreğimin kapısını Gerçek aşk ve sevgi bulacak bir gün bir yerde beni…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GERÇEK SEVGİ …. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GERÇEK SEVGİ …. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Yüzümü güneşe döndüm İçimdeki buz dağları eriyor değdikçe tenime Masmavi gökyüzünde yakalıyorum beyaz bulutları Gecenin lacivertinde ayın şavkı vuruyor bedenime Saçlarımda taçlandırıyor başımı parlayan yıldızlar Sessizce yağan yağmurlarda arındırıyorum yüreğimi Üst üste çakan şimşeklerde kömürleşiyor senli mazi Küllerimden yeniden doğuyorum bir Anka gibi…
Beni hak edeni Sevgimin kıymetini bileni Verdiğim değer kadar değer vereni bulana kadar Umudun özgürlüğüne açıyorum yüreğimin kapısını Gerçek aşk ve sevgi bulacak bir gün bir yerde beni…"
...
Gercek ASK ve Sevgi bir gun, bir yerde.. birden bire dogacaktir... emin olun.
Asik "yok" ASK var DAIMA
gozlerinizde tebessum olsun daima, beklentisiz ...
Yaşanan acıların ardından hala yürek umutlu yarınlara daha bir hevesli daha bir çokun.Usta kaleminizi güzel eserinizi harika yorumu tberik ediyor saygılar sunuyorum..
Beni hak edeni Sevgimin kıymetini bileni Verdiğim değer kadar değer vereni bulana kadar Umudun özgürlüğüne açıyorum yüreğimin kapısını Gerçek aşk ve sevgi bulacak bir gün bir yerde beni…
Ne guzel bir siir.Sabreden dervis muradina erermis. Icli ve duygu yuklu misralar ,yurekten tebriklerimle can.
Yüzümü güneşe döndüm İçimdeki buz dağları eriyor değdikçe tenime Masmavi gökyüzünde yakalıyorum beyaz bulutları Gecenin lacivertinde ayın şavkı vuruyor bedenime Saçlarımda taçlandırıyor başımı parlayan yıldızlar Sessizce yağan yağmurlarda arındırıyorum yüreğimi Üst üste çakan şimşeklerde kömürleşiyor senli mazi Küllerimden yeniden doğuyorum bir Anka gibi…
Beni hak edeni Sevgimin kıymetini bileni Verdiğim değer kadar değer vereni bulana kadar Umudun özgürlüğüne açıyorum yüreğimin kapısını Gerçek aşk ve sevgi bulacak bir gün bir yerde beni…