Hayat bir sahne bizler figüranız Üzerimize biçilen esvaplar Elimize tutuşturulan senaryo Her geçen gün kendimizi kaybederek Oyunumuzu sergiliyoruz
Sağanak yağışlardayken gözlerimiz Gün doğumunda asılı gülüşlerimiz Sahtelikler sarıp sarmalamış ruhumuzu Tatlı tebessümde çatallı diller Karanlık ormanlarda gizlenmiş gerçekler
Kalmamış bebeğin saflığı Ananın merhameti Babanın gücü tükenmiş Bir girdap olmuş sahtelikler Çekmiş içine bizi yavaş yavaş
Cehennemin makyözü iş başına Riyakarlara çiziyor sevda maskesini Hüzünlerde giydiriyor sahte mutluluğu Gözlerden damlayan pişmanlığı Ustalıkla kamufle ediyor
Her sahne mutluluğu anlatıyor Oysa çoktan unutulmuş Seyirciler hatırlamaya çalışırken Anılar cenderede anımsayamıyorlar Ekilen tüm umutlar donmuş İhtiras fırtınalarında
Her oyunun sonunda yorgun beden İhanetin küfüyle süslenmiş odada Yabancı tenlerin kirlettiği yatak da Zebanilere sattıkları uykuyu bekliyor Belki de gelir rüyalarda sarar umutlar diyerek Azrail’in kollarında kapanıyor son perde ….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AZRAİLİN KOLLARINDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AZRAİLİN KOLLARINDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her oyunun sonunda yorgun beden İhanetin küfüyle süslenmiş odada Yabancı tenlerin kirlettiği yatak da Zebanilere sattıkları uykuyu bekliyor Belki de gelir rüyalarda sarar umutlar diyerek Azrail’in kollarında kapanıyor son perde ….
Yaşadığımız hayatta herkesin ortak dili olmuş bu nefis şiir,hüzün ve acı çok güzeldi,güzel yorumu harika şiiri kutluyor saygılar sunuyorum..
Her oyunun sonunda yorgun beden İhanetin küfüyle süslenmiş odada Yabancı tenlerin kirlettiği yatak da Zebanilere sattıkları uykuyu bekliyor Belki de gelir rüyalarda sarar umutlar diyerek Azrail’in kollarında kapanıyor son perde ….
Ama henüz son perde kapanmadı demek istiyorum. Zira yaşanacak ne günlerimiz var bilinir mi kardeşim.. Selam ve sevgilerimle..
Çok güzel bir şiirdi. Fon resmindeki anlamsız bakış insanı umutsuzlaştırıyor. Üzerine bir de bu şiir gelince artık gerisini sanırım siz yazarken hissetmiş olmalısınız, Azrail(as) beklenmedik bir zamanda gelişi gibi oluyor her dize. Çokça tebrik ediyorum, çok etkileyici bir şiirdi.
efendim hayat sahne insanlarsa oyuncu kimi figüran kimi teknik eleman şiir harika anlatılmış kaleminizde çok güzel şekillenmişyorumsa aynı güzellikte kutlarım sizi hisseden yüreğinizi saygılarımla selamşar
Bizler hayatın perdesinde her zaman rol almışıktır oyuncular değişsede çok sevdiğim tarzdaydı beğeni ile okudum kalem ve yürek susmasın tebrikler selamlar iyi akşamlar.
Hayat üç gündür doğduğumuz gün öldüğümüz gün ve ve arada kalan tek bir gün kalıyor geriye onu da rol yaparak geçirenleriz ortaya bu şiir boşuna çıkmamış teğekkürler :))
İhanetin küfüyle süslenmiş odada
Yabancı tenlerin kirlettiği yatak da
Zebanilere sattıkları uykuyu bekliyor
Belki de gelir rüyalarda sarar umutlar diyerek
Azrail’in kollarında kapanıyor son perde ….
Yaşadığımız hayatta herkesin ortak dili olmuş
bu nefis şiir,hüzün ve acı çok güzeldi,güzel yorumu harika
şiiri kutluyor saygılar sunuyorum..