bugün hiçbir şeyim ben ne kaotik bir manastır râhibi ne yogada kaybolmuş bir mantra ehli ilencini yitirmiş bir sufî yineliyorum kendimi peynir ayırmayan küf gibi bir yabancıllık var üzerimde tanımı tanımlanamaz hâlde Tanrım benim! benim...
varlığımla besleniyor gibi günler sessiz dinliyorum içimdeki kâhini kendini arayan bir ecnebî gibi hayata beş var diyor takvim oysa yaşamı kundaklıyor sanki vakitler ben cebinde b a ş parası yok vasıfsız aşklar divânesi! neden bu, bomba üzerinde oturuyormuşum gibi ter Tanrım duyuyor musun beni!
aynalarda kimliksiz bir çirkinlik sadece yüzümü yıkıyor çeşmeler sanki cendere kaynatıyor tencereler bir bölümü işgalde içimden olabir mi bu dalgınlık zaptedilemez miskinlik anlayamadığım şeyler var unutkanlık zararlarının/günâhlarının ne kadarı unutulmayanlardan tahsil edilir!
bugün hiçbir şeyim ben yurtsuz tapınak şövalyesi mostrası dağınık bedevî nefesi çürümüş şifâcı süblimleşiyor avuçlarımda âciz telaş Tanrım neden sırrı içinde ölecek kaplumbağa gibiyim
kadrine şüphem yok istesen herkes duyar seni buna en çok ben eminim tek dileğim vefâsız iki kulağı çekmen! bunun noel’e denk gelmesi sadece tesadüf biliyorsun dilekçemin gizli ekinde esas o No-el’ den muzdaripliğimi belirttim! -görsün, tutsun ellerimi-
biliyorsun ne zamandır sabırla a ç ı l m a y ı bekleyen hediye paketiyim!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Hediye Paketi ve Tanrı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Hediye Paketi ve Tanrı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
anlayamadığım şeyler var unutkanlık zararlarının/günâhlarının ne kadarı unutulmayanlardan tahsil edilir!
Muhasebecilere göre alacak=borç'tur şair. Farkındasız hatalar ve unutkanlık müstesna tutulur. Fakat söz konusu sevgi ise harika bir sorgulamaydı doğrusu "unutulmayanlar" da sorgulanır mı, bir bedel tahsil edilir mi? Bilinmez ama edilsin istiyor insan.
ben de bir hediye paketiyim kendimi sadece algılayabiliyorum doğrumla yanlışımla çirkinliğim güzelliğimle o paket bir açılsa ben de görebileceğim kendimi
Kimmmişim..
sorgulayan sorgulatan şiirdi çok güzeldi ustam Tebrik ederim
unutkanlık zararlarının/günâhlarının ne kadarı
unutulmayanlardan tahsil edilir!
Muhasebecilere göre alacak=borç'tur şair. Farkındasız hatalar ve unutkanlık müstesna tutulur. Fakat söz konusu sevgi ise harika bir sorgulamaydı doğrusu "unutulmayanlar" da sorgulanır mı, bir bedel tahsil edilir mi? Bilinmez ama edilsin istiyor insan.
tek dileğim vefâsız iki kulağı çekmen!
Harika bir şiir okudum doğrusu.
Teşekkür ederim.
Saygılarımla.