(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kınalı Kuzum… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kınalı Kuzum… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah uzun ve sağlıklı ömürler versin Ceren'inize.Adı da kendi gibi çok güzel ya adına yazılan şiir mükemmel. Şanslı torun sizin gibi büyükannesi olduğu için. Yazan elinize yüreğinize sağlık. Sevgi ve saygılarımla. Sevgiyle kalın...
Benim henüz torunum yok ama Her çocuğu çok severim... öyle ki ödüllendirirler, Dede diye çağıarak!. Ve kiracım oğlunu okula götürdü. Gelene kadar henüz yürümekte olan kızına baktım Yani demek istediğim, mutluluğunuzu anlamaktayım.
Çok güzeldi. tebrik eder, selamlar, saygılar sunarım.
Torunları, çokuklarından dahada yakın ve sevecen geliyor insana sanki.Allah sağlıklı ve uzun ömürler versin Ceren torununuza.Duygu dolu bir şiir.Kutlarım sizi.Muhabbetiniz eksilmesin. sevgi ve huzur içinde kalın.Hürmetlerimle.. Cerenim,ciğerim, birtanem.. olması gerekmez miydi?
ay..ay... bence Ceren çok şanşlı/ki senin gibi bir büyük annesi var .. ablam o göözler ne ..çok tatlı halasından ona bir öpücük kulağına şiirini fısılda ninni gibi.gelsin o anlar senin onu ne kadar sevdiğini.. çok içten di anlamı çok büyük duyguların dökülmüş kaleme.. hissettirdi ablam..birlikte güzel günler inşallah..
Allah analı babalı ve büyük annesiyle uzun ömür versin..Torun çok tatlı değilmi..Ben torununuzu size benzettim..yanılıyormuyum..Güzel şiirdi..Kutlarım...
öncelikle allah bağışlasın diyorum..yıllar sonra bu şiiri okuyunca ona nekadar bi güzel armağan olduğunu görecektir zaten...yürekten kutlarım...SAYGIMLA
Yüreğinizdeki sevgi her zaman olduğu gibi satırlara yansımış. Tabii bir de torun olunca işler daha başka oluyor. Rabbim sevenlerine bağışlasın. Analı, babalı, dedeli, nineli sağlık ve mutluluk içinde büyüsün. Yanaklarından benim için öpün. Evlat sermaye torun karmış. Onların sevgisi bir başka oluyormuş. Selam, saygı ve sevgilerimle.
öncelikle Allah analı babalı büyütsün ve hayırlı bir evlat olmayı nasip etsin minik ceren'e... ve tabi size de torununuzla uzun ömürler dilerim Rabbimden...
şiire gelince şiirin muhatabı kadar hoş dizeler, kutlarım...
çok tatlı, gözlerinde kaybolmak işten değil ve bir şey değil onun yanında kocaman insan olmak o kadar küçük olmayı tercih edebilir insan tereddütsüz ama kolay değil küçülmek herkesin büyüklendiği bu karanlık zamanlarda..
dilerim aydınlatır bu yorgun dünyayı büyüdüğü zaman da şimdiki gibi, dilerim hep böyle güzel kalır dünyası ve dilerim sevenleri hep yanında olur ve o da sevenlerinin yanında..
tebrikler ve sevgilerle değerli Ceynan Allah analı babalı byütsün ve mutlu upuzun bir ömür versin bu dünya tatlısı şirin şeye..
vandi tarafından 11/27/2007 12:49:28 AM zamanında düzenlenmiştir.
buram buram..Yaradana emanet olsunlar.Esen kalınız.Erdoğan Vural