(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yüreğim mi ağlayan… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yüreğim mi ağlayan… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kim bilir ne kımıldadı içinde aynı şiiri ekledin... yine yüregine kalemine saglık ve yine kutlarım. kendine iyi bak ablacım... saygı ve sevgilerimle...
Amin hocam. İnşallah huzur insanları asla terketmez. Çok anlamlı bir şiirdi. Açıkcası içimi titretti. Kaleminize ve o güzel yüreğinize sağlık. Saygılarımla...
çok anlamlı akıcı bir serbest olmuş bence HUZUR YARABBİ HUZUR VER BU KULUNA.. hep dilimizdeki dua..)) şiirselleşmiş hkaleminde yüreğine sağlık ablam şiirin hikayesi bölümüne bir daha bak okunmuyor.. sevgimle..
apsuva tarafından 11/27/2007 2:30:54 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yüreğiniz sevgi çağlayanı olmuş. Rabbim ne muradınız varsa versin. O güzel yüreğiniz sevgi, huzur ve mutluluktan dolup taşsın. Sevdiklerinizle mutlu ve huzurlu yaşayın.
Satırlarınızdan çıkan güzellikler okuyan yüreklere şifa olur inşaallah. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum efendim. Rabbime emanet olunuz.