Biliyorum şimdi sen Yıldızların diliyle konuşuyorsun benimle Düşlerin ışıl ışıl sımsıcak Sevgi dolusudur, foton yağmuru gözlerin...
Bulutlanırsa gökyüzü Havadan nem kaparsın Aynı semavi duyguların sağanağındayız Yüreğim barometresidir gönlündeki hüz`nün...
Her sevenin kafesinde göğsünün Bir gül, bir de bülbül vardır Bülbül güle yaslanır Mevsim kış da olsa, sevenin gönlü bahardır...
Bazen mehtabı seyre dalarsın, Bir yıldız kayar, göğe bir dilek salarsın Kulağın çınlar anarsın beni, aniden şıp kesilir çınlama; Aşk mevsimindesin sevgili; sakın yanlış anlama!
Dur daha, ne sevdalar büyüteceksin koynunda Salkım saçak üzümler damla damla Çiy olup düşeceksin güllere Ateşin içindedir su, cemrece düşünce aşkgönüllere...
Sen ve ben belki Aynı rüzgârda savrulan iki kar tanesiyiz Uçsak da yan yana dokunamaz tenime tenin Düşene değin toprağa, sonra eriyip sızmak kaderin...
Biliyorum şimdi sen Işığın diliyle konuşuyorsun benimle Foton yağmurunda göz göze düşlerin Görüyorum çünkü seni, aynada gülüşlerin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ATEŞİN İÇİNDEDİR SU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ATEŞİN İÇİNDEDİR SU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
etkili leziz şiir tüm kaynaklardan beslenerek usaresine lezzetli aromalar katar
şiirleriniz sevgi yürekli ahenkli ve her yönüyle zengin -al bestele diyen- yüksek bir ritm duygusu müzikal kalite hakim müzik yeteneğiniz şiirde açıkça görülüyor tekrar kutluyorum yürekten hayata kattığınız sanat dolu cümle güzellikleri..saygılarımla..
şimdi yağmurlara küsmenin zamanı köklerimiz çürümeye yüz tutmadan kendi devranımıza dönüp bütün lisanlarda ürkek sevda şarkıları ve isyan dolu memleket türküleri söylemenin zamanı şimdi ve küskün yağmurlarda ıslanmanın zamanı...
değerli dost bu şahane şiirini okuduktan sonra klavyemden kendi halinde dökülen bu karalamaları yorum olarak kabul buyur her dem saygımla
dup duru ifade edilmis siirde
su yanarmis
yaninca ucarmis
birde su olmak varmis
sevgiler Sair kaleminize
.