Et ile tırnak gibiyiz, ayrılık kanatır beni Nasıl terkedip gidersin, hasretlik yakarken teni; Hatalıysam affet gülüm, hatasızsam sabret gülüm Öldürüyor hasret beni, iyi ki ben vardım hani?
Hasretine kar istersen, anılara sor istersen Biraz kafa yor istersen, aşk dediğin bu mu yani; ikimiz de ağlıyoruz, kâlbimizi dağlıyoruz Biz kime bel bağlıyoruz, ayırıp da candan teni?
Saatler geçmek bilmiyor, çatlıyor başım ağrıdan İçimi bir şey diliyor, kâlbe giriyor doğrudan; Bak işte gör ölüyorum, çiçek gibi soluyorum Boşaldıkça doluyorum, sevdam kara bulut yani!
Kadehlere sığmıyorsun, bulut olup yağmıyorsun Bir sağımdan bir solumdan, gözlerimden damlıyorsun; Sen ki bir dalda durmazsın, dal dal gezip yorulmazsın Dönüp aşkla sarılmazsın, verdiğin söz nerde hani?!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VERDİĞİN SÖZ NERDE HANİ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VERDİĞİN SÖZ NERDE HANİ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kadehlere sığmıyorsun, bulut olup yağmıyorsun Bir sağımdan bir solumdan, gözlerimden damlıyorsun; Sen ki bir dalda durmazsın, dal dal gezip yorulmazsın Dönüp aşkla sarılmazsın, verdiğin söz nerde hani?!
Sevgiliye sitem ve serzeniş vardı dizelerde aşk yeminiden dönen vefasıza sesleniş.Çok güzeldi üstadım usta kaleminizi harika eserinizi tebrik ediyor saygılar sunuyorum..
yanan yürekten eriyip akan hasret yüklü ifadeler. anlam ve anlatımı olağanüstü güzellikte, okuma sevgisi veren hüzün dolu bir şiirdi. tebrikler ve saygılar sunuyorum usta kaleme...HŞT