Okuduğunuz şiir 22.12.2012 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
s ı z ı
duruldum da öyle geldim dizin dibine
can kafesimde bir ceylan seni düşler de öyle uyur ancak ne vakit bıraksam gözlerimi bir buluta emanet yağmur olur yaş olur iner ak saçlarıma sağanak sağanak bilmediğim bilemeyeceğim bir şey söyle kimsesizmiş yağmurun gözyaşları aşk bir ayrılışmış özünden sadece ayrılık bir ay tutulması… bildim… anlayacağın bu gece kimliksizim
bir lahza dirilsem diyorum göğsümde bir mezar taşı dudaklarımda hâlâ dudaklarının izi sıcak bir kefene ateşten bir bûse bırakmış gibi… düşlerimde keskin bir y ı l d ı z biliyor mimli bir şairi…
ölüm müstehzi bir tebessümle rahvan yaklaşırken gün be gün aşkına c a n v e r e n ben olayım
ey aşkı ölümsüz kılan hakikat durma kanatlan lâl kalsın lerzan dudaklarım bedbin bir hüzünle yıkandım, arındım… sensiz düşerse toprağa ellerim v i c d a n s ı z ın olayım
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
s ı z ı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
s ı z ı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok dikkatli adım atmak gerek okurken şiirlerini anladım zannederken bir kelime -elinin- tersiyle -belki kalemin- yeni baştan inşa ediyor cümleleri -can veren ve -vicdansızın ayrı ayrı baksan bir türlü yanyana koysan bir türlü -aşkın hakikatine yol var dedirtiyor ve yolu uzun olduğunu insanın- bir bakıyorsun şiir görünür yüzüyle iki var diyor iki can iki varlık iki yürek iki dünya iki yol vb sonra biraz düşü/nü/yorsun şiirin yoluna bir daha bir var diyor şiir tek var hep ya da hiç gibi -burada hep ya da hiç e tek değil ki diyenler olabilir mi !!!- bağıra bağıra...
ss_berceste şiirleri insanı karmaşa içine almadan ve boğmadan derinlere çeken şiirlerdir
senin yorumların benim şiirlerimden daha mı derin nedir arkadaşım....bak en son sana yazıyorum cevabı :) aslına bakarsan benim şiirlerimin hepsinde bir kelime oyunu var, bilirsin.Ki ben çok seviyorum kelimeleri yoğurup yoğurup onlara şekiller vermeyi...her okunuşta ayrı anlamlar yüklenmeli, her okuyan kendince çözmeli bulmacayı...sınavlarda öğrencilere soruğumuz "boşluk doldurma" soruları gibi. anlamı bozmadan...dikkat çektiğin bölümler tam da anladığın gibi; " can vermek" hem uğruna ölmek,hem de "can" olmak,var etmek anlamında... vicdan/sız-ın keza aynı şekilde...sevgiliden uzakta ölürsem vicdanında sızı olayım, diğer bir anlamda ise sensiz ölüp gittiğim için beni vicdansız olarak görebilirsin anlamında...gerçi ben bunları sana neden anlattımsa şimdi :) zaten anlamışsın... şiir dediğin derin olmalı... biraz oyun, biraz bulmaca,biraz musiki...değil mi... sen de özletme artık şiirlerini... sevgiler...
bilmediğim bilemeyeceğim bir şey söyle kimsesizmiş yağmurun gözyaşları aşk bir ayrılışmış özünden sadece ayrılık bir ay tutulması… bildim… anlayacağın bu gece kimliksizim
Her zaman naif dizler dökülür bu kalemden...
güne düşen güzelliği selamlıyorum ...
buket cihan temür tarafından 12/23/2012 1:05:26 AM zamanında düzenlenmiştir.
:) seni bu sayfada görmeyi seviyorum...tenhalardan bahsetmişsin. varsın şiirlerim tenhalarda kalsın be can....Ortalıkta çok ŞİİR(!) var ... ;) ben tehi tenhaları severim, bir de can'ları...
yağmur olur
yaş olur
iner ak saçlarıma sağanak sağanak
bilmediğim
bilemeyeceğim bir şey söyle....
bilmediğiniz bir şey değil belki ama mükemmeldi