Hiç doğmadı gün, Sen gittikten sonra Soğuk bulutlarda titredi bedenim İnim inim inledi ruhum Çattı geceleri ay kaşlarını Hiç bir şey gülmedi yüzüme sen gittikten sonra…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen gittikten sonra şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen gittikten sonra şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hiç doğmadı gün, Sen gittikten sonra Soğuk bulutlarda titredi bedenim İnim inim inledi ruhum Çattı geceleri ay kaşlarını Hiç bir şey gülmedi yüzüme sen gittikten sonra…
Tebrik ediyorum güzel dizeler olmuş selamlar...........
Hiç doğmadı gün, Sen gittikten sonra Soğuk bulutlarda titredi bedenim İnim inim inledi ruhum Çattı geceleri ay kaşlarını Hiç bir şey gülmedi yüzüme sen gittikten sonra…
kısacık ama çok güzel dizeler hani devamı diye baktım inan kalemin varolsun can kardeşim sevgiler saygılar
Kıymetli Üstat Ahmet Moran, Özellikle " Çattı geceleri ay kaşlarını, inim,inim inledi ruhum, soğuk bulutlarda titredi bedenim, Üstat bunlar deryaların derinliklerinden gelen sesleniş, ve onlarda Moranın yüreğinden dökülür,Mükemmel,hasret ve özlem birlikte..Yüreğinize sağlık,Selamlar,saygılar..
Ne yıldızlar eskısı gıbı parlaktı ,guneş ısıtmadı içimi hıc bır zaman ben hep üşü/düm gözlerim her gordugumu sen sandı ne baktıklarım sendın , nede geldın yuregıne saglık guzel sıır ama gıden gelmıyor eger gelseydı atalarımız gerı gelırdı demı :)
Ne yıldızlar eskısı gıbı parlatı ,guneş ısıtmadı içimi hıc bır zaman ben hep üşü/düm gözlerim her gordugumu sen sandı ne baktıklarım sendın , nede geldın yuregıne saglık guzel sıır ama gıden gelmıyor eger geldeydı atalarımız gerı gelırdı demı :)
Yeni yıl ülkemize ve size bereket, mutluluk, huzur getirsin dilerim, selam ile