Bacağımda bir şarapnel parçası Yaşatıyor beni asker misali Etimde yabancı bir madde Kemiğimde bir metal parçası gibi Duruyor aşkın bende...
Seni içime çekmeye çalıştıkça Yokluğun genzimi yakıyor Zehirli bir duman doluyor ciğerlerime Sigara desem değil Nargile desem hiç değil.... Y o k l u ğ u n . . . Yokluğunun ardında bıraktığı Zemherilere sürüklediği Zehirli bir duman sadece . . . Ve puslu bir şehir havasında Kan döküyor göz pınarlarım...
Başkası duysa korkar "Ama" der, "Nasıl olur da böyle yaşanır ?" Şarapnel vücudundayken Her gün senden bir parça koparırken Nasıl olur da Bu acıyla yaşıyorsun" der . . .
Halbuki ben alıştım Hiç kapanmayan bu yara edasına . . . Üstüm başım hazan koksa da Ben alıştım her gece Çığlıklara dost Acılara mesken olmaya...
Lakin bilmiyorsunuz ki Her halimin beyanı sevgiliye ithaftır, Her acımın çığlığı Mecnun’a sestir... Yüreğim, fecri bekleyen Leyla’dır
Mecnun’un aşkı şarapnel misali Yüreğimin kuytularına saplansa da Saçlarıma kan bulaşsa Hüzünler üzerime devrilse de İçim / r a h a t Az kaldı / f e c re Az kaldı mutluluğu üzerime giymeye . ..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
"ŞARAPNEL PARÇASI..." şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"ŞARAPNEL PARÇASI..." şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
nefis şiirdi kutlarım yürekten