£y benim kanayan y ü r e ğ i m...! £y akan g ö z y a ş l a r ı m ..! Söylesenize..? Ne kadar daha kan ağlayacak ve gözlerimden süzüleceksiniz? Ne kadar daha durmaksızın kanayacaksınız? Bunca acı, bunca ızdırap ne kadar daha bedenimi esir alacak?
Dayanacak gücüm kalmadı artık... Her geçen gün açılan yaralarımı kapatmaya çalışmaktan, _______ Susmaktan... _____________Susturulmaktan... __________________Yalan-yanlış kendimi avutmaktan; ________________________________ Y O R U L D U M....!!
Her gün hayata 1-0 yenik başlamaktan, Her seferinde kaderime yenilmekten, Kanmaktan, Kandırılmaktan bıktım usandım artık...
Canım yanarcasına, Kanım akarcasına, Ateşe dokunurcasına Ve yüreğim ağlarcasına sevdim. Sevmeyi hep bildim.. Severken ağlamayı, Ağlarken gözyaşı dökmeyi Ve döktüğüm gözyaşlarımla yüreğimi yıkamayı hep bildim...
Ben sevmeyi hep bildim de... Fakat sen sevilmeyi hiç bilemedin. Ben sevda gözyaşlarını hep bildim Ama sen dökülen gözyaşların kime ait olduğunu hiç bilemedin... Ben söylediklerimi hep bildim... Fakat sen sustuklarımı hiç bilemedin... ________ Ben hep b i l d i m . . . ______________ Ama sen hiç b i l e m e d i n . . . .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KANAYAN YÜREK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KANAYAN YÜREK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevmek ve sevılmemek arasında gıdıyor kalpler ama maalesefkı sevmeyı ogrenırken ogretırken hep acıya boguluyor yurekler ne anlarkı zaten vefasızlar sevmekten her bebegım her canım her balım dıyen agzınla sevmıstır onemlı olan sevenını sevdıgını ufacık seylerle mutlu etmektır begenıyle okudugum guzel dızelerdı yaralı bır yuregın ıcındekılerının dızelere dokulusu ounutma ask var var ama gercek bır yurekte var can
£vet Aşk var ben yok demiym zaten ama ndense bizi bulmuyo. ya da buluyo ama tüm zehrini bize boşaltıyo. benim bu hayattan öğrendğm tek şy var. Ne kdar büyük bi aşk istersen yaradan onu acısını zemherine katarak veriyr. ßenim tüm acılarım zemherimde... Çok büyük bi aşkın mağduriyetiym sdce.. artık yorgunum.. aşkı istemekten de yaşamaktan da yoruldum... Kıymetli yorumun için tşkler can eksik olma. sevgilerimle...
hayata bir sıfır yenik başlamaya alıştırmayın kendinizi.biraz gayretle güzel hayallerin ardından koşmayı denemeye devam edin bakın o zaman nasıl değişir yaşadığınız dünya.güzeldi şiiriniz.sevgiler.
Hayat 1-0 yenik başlamaya ben alıştırmıyorum.. Hayat ve insanlar saolsunlar efendim.. Kıymetli yorumunuzla anlam kattınız şiirime..Teşekkürler Kalın sağlıcakla....
Kıymetli yorumunuz için teşekkürederim.. Kalemimden dökülen her bir dizedeki anlam ve duyguları sizlere de aktarabilmeyi başarabilmişsem ve sizi de bundan memnun kıldıysam ne mutlu bana... Sevgi ve saygılarımla...
"Gizli aşk bu, Söyleyemem derdimi..." Deyip gider ya bir şarkı hani ? Ateşten bir ok gibi ! Öyle olurmuş işte, Ne yazık ki "Suskunluğun" Bedeli... Her zaman istila edermiş yani, Aşk "Susanın" Benliğini. Sen konuş ki, Fırlatmış ol üzerinden acıların tüm bedelini ?... Ezilirken olsun bari, Seven sevilene ezilmeden yenilmeli. Linç etmemeli,"Suskunluk" Sevenin yüreğini ?! Bari...
Tebrik ederim sizi; Gayet güzeldi !!! "Kanayan Yüreğin" Sesi Ve oysa sağlamdı hayli, "Nazlı'nın Kırık Kalemi !!!..."
Kymetli yorumunuzla şiirime anlam kattınız..Saolun var olun inşallah.. Sizin de kaleminizi kutlarım kısa ama bi o kadar da anlamlıydı..Sevgi ve saygılarımla kalın sağlıcakla...