Zaman ayrılığı gösteriyor bu gece Tarih yalnızlığımı yazıyor hecehece Hangi zaman, hangi acı doğurabilir ki Sevdanın mesut çocuklarını…? Lal olmuş dillere Hangi kelam çare olur ki..?
Evet acı çektiğim doğru… Bunca zaman diliminde Göğsümü gere gere Nice kişilere yandığım da doğru… __Peki ya aldatılışlar..? ____Kadeh kadeh içilen yalanlar… _______Suskunluğa maruz bırakılan bu içerli sevdalar… Onları ikna noktasına hapsetmek de neyime…! Onca acıya hüzzam olmak Hangi yiğidin harcıydı ki.?
Onca yalana karşı sukuta bürünmek Sevda ırmağında hancı misali yol almak Sessizce ağlayıp içerden içeriye sevmek Hangi mecnunun aşkıydı ki…
Evet Acı çektiğim doğru… Mutluluklarımın hepsi şimdi bir yolcu… Giderken izlerini silmeyi unutan sevdiklerim Ömrüme can katan sevdalarım var benim… Ben acı çekmeyeyim de kim çeksin… Ben sükutu yar bilip Hüznümü örtüm saymayayım da kim saysın..? Her gece kabrimi hayal edip Gözyaşlarımda gizlediğim gerçeklerim var benim… Onlar ki bana her gün yarenlik eden, Sukutuma leyl olup Beni Rabbim’e ulaştıran Tek gerçek iken Neyime bu yalandünya Neyime bu yalansevdalar…. ______________Neyime…..??
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
__ ACI ÇEKTİĞİM DOĞRU...! __ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
__ ACI ÇEKTİĞİM DOĞRU...! __ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu dünyada muradıma erdim diyen yalan söyler Yaşam zalim bir akreptir Kimini ağlatır ,kimini güldürür Gökten yağan yağmur herkese değer Eşitlik sadece orada vardır İnsanların niyeti hep değişiktir... Kimi dürüst, kimi yalancı ,kimi ihanetçidir
Çok hüzünlü bir şiir okudum,yüreğiniz rahat olsun,gül kokan kalemi kutlarım sevgi ve selamlarımla...
"Yaşam zalim bir akreptir Kimini ağlatır ,kimini güldürür"
Ne de güzel söyledin be can dostum... O güzel yüreğin dert görmesin inşAllah... Hep beraber mutluluk şarabından içmek dileğiyle ;) Hep ol emiii :)) varlığın yeter hany ;))
hüzün hüzün yüreklerimize hüzün değdirenlere mi kızmalıyım yoksa kendime mi bu hüzünlere izin verdiğim için...bitsin hüzünler geçmişin canı cehenneme diyebilsek bunları yaşamayacağız yürekten tebriklerimle..ema
Canım benim sen yalnız değilsin senin burada birçok dostların var evvela bunu unutma Elbet sen de vuslata ereceksin zira sen Allah'a ınanan ona sığınan bir insansın tevekkul et birtanem Bazı acıların maalesef onune geçilemiyor illa yaşayacağın ve göreceğin şeyler oluyor mutlaka ama sen güçlü olacaksın en sonunda çektiğin acılara inat bu savaşa sen yeneceksin eminim buna canımın ıcı üzülme kimsenin hayatı Dört dörtlük deıl unutma bunu e mi :) Hadi biraz şımar Seni seviyorum tatlı cadı haydi gül biraz :) :)
:) Sen gül dersin de ben hiç gülmez miyim bitanemm yaa bütün gülücükler sana feda olsun.. :) ;) Kadim dostummm sen yanımda olduktan sonra yalnızlık bir rüzgar gibi teğet geçer yanımdan sadece.. Sen yeterki ol.. Sen yeterki gül.. güldür sevenlerini ;) Bu güzel yorumundan ötürü sevgilerimi kocaman kocaman bırakıyorum satırlarıma.. Seviliyorsun her dem canım benimmm Varlığına bin şükür... Sevgilerimle kocaman öpüldün can tanem.. ;)
Evet Acı çektiğim doğru… Mutluluklarımın hepsi şimdi bir yolcu… Giderken izlerini silmeyi unutan sevdiklerim Ömrüme can katan sevdalarım var benim… Ben acı çekmeyeyim de kim çeksin… Ben sükutu yar bilip Hüznümü örtüm saymayayım da kim saysın..? Her gece kabrimi hayal edip Gözyaşlarımda gizlediğim gerçeklerim var benim… Onlar ki bana her gün yarenlik eden, Sukutuma leyl olup Beni Rabbim’e ulaştıran Tek gerçek iken Neyime bu yalan dünya Neyime bu yalan sevdalar…. ______________Neyime…..??
Hüzün ve sitem dolu şiir okudum yüreğini kalemini alkışlıyorum Yüreğin kalemin daim olsun ________________Saygılar
Kutlarım…
……………………………….. Saygı ve Selamlar…