geceyi gölgeliyor dem ve kendi kalbini okuyor karanlık çözülüyor aksinden iffetine düşkün gök perçemleri
tut ki ay saklanmış seyir istikbaline renkler, ömrün kollarında bulut çığlığı hangi yöne yağsa sırılsıklam oluyor bilinmezlik
ve sensiz hiç olmadığı yerde siyahın seyrekliğine varıyor şiir ve efsun sonra kök hücreler doğuyor habersiz yeni oluşumlar kendi ruhundaki yıldızları düşürüyor hem de bedelsiz
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ne olur şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ne olur şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
uçurumun kenarına salıncak kurmuş bacaklarımı uzatmış göğe, kafamı arkaya eğmiş şarkı söylüyordum bulutlara, dansediyorlardı heyy! dedim en güzel sen kıvırıyosun bu işi birkaç yağmur tanesi bıraktı yüzüme salladım avcumdaki çiçekleri yere aşağısı çiçek, yukarısı bulut tarlası gönlüm de bi sevindi bu işe bi sevindi... uleyyn dedim kendine gel! sözkonusu işse sevinilmez topla gel dedi biri gaipten -bırak dağınık kalsın, dedim yürekten:))
çok tembelimdir ,yani anlatılır gibi deil ::))vakit bulsam tembellik etcem tembelliği özledim ,,buna bi şiir çıkar,,,.. ana tema tembelliği özledim::))bencillliği seviyorum::)) sen ki ellerimden tutduğunda ben yalpalıyordum söyleniyordum hayata etme diyordum, gözlerimden akan yağmur tanesi ol, ol ki ben ağlamadan söylensin bahardan korkan yeşil yapraklarım çiselesin tanelerinde ruhumun illegallliği tembelliğe şiir yazılırsa böle olur::))
sevgi benden , öyle ki, senin etrafında saklanan, yani görünmeyen !yaprak pırıltılarının göz hızasında bi yerde saklı ,döküldükçe yeniden doğuyor süpür süpür bitmez::))