(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir anı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir anı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yıllar bizi sevdiklerimizden koparır, Hayat böyle devam eder gider... Her yürek birgün son noktaya varır, O zaman kalmaz ne acı nede keder... HakanKURTARAN Tebrik ederim Canan hanım. Yeni yıldaSağlık,sıhhat,mutluluk ve başarılar dilerim. saygımla ...
uzak yağmurlarda ıslanmaktır anılar arı ve dupduru hayallere götürür insanı bazen gizlice bazende bağırarak anne va babaysa baş rol unutulmaz hiç bir zaman......saygımla tebrikler
Aradan geçsede yıllar Hep yaşarım ben bu anları birer birer Şimdi çok uzaklarda gibiler Ama aslında hep bendeler, çok derinde...
GÜNAYDIN DOST YÜREK,SEVGİ DOLU İNSAN ; İNSAN RESSAM GÖZÜYLE BAKINCA ,GÖRÜNTÜ ESTETİĞİDE KENDİLİĞİNDEN OLUŞUYPR..HARİKA BİR DERİNLİK..İNSANI DİNLENDİREN BİR RESİMLE UYUMLU GÜZEL BİR ŞİİR..DAHA NE OLSUN... SELAMLARIMLA.
KNİSK tarafından 12/19/2012 8:25:10 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hayat böyle devam eder gider...
Her yürek birgün son noktaya varır,
O zaman kalmaz ne acı nede keder...
HakanKURTARAN
Tebrik ederim Canan hanım.
Yeni yıldaSağlık,sıhhat,mutluluk ve başarılar dilerim.
saygımla ...