“her şey en müstesna haliyle kalır, ilave yahut nakıs düşmeden üstüne…” ferman üstadımın inancım taze zatıma sabr-ı cemil o ki, şah-ı kelâm bir ses… dirildim işte nefesiyle kan/ter ya ellerimde alaza kesen ya dudaklarımda serin imgeler…
ay düşmezmiş bulanık sulara susup da bir daha bulandırma suyu kayıtsız bir söz büyür yoksa içimde içimde binlerce kuş sükûtu
iflâh olmaz kör kütük körüm,laftan anlamaz hayra alâmet değil bu içimdeki keşmekeş ak güneş derya içinde kan/kızıl ölür aslını kimsecikler bilmez aslında nedir bu tebeddül bedeli ağırdır şemse yâr olmanın nar yakar, arz titrer, aşk üşür sus ve ses yüreğimde yalın kılıç bir yürür
baktım mı dağların ardı görünür bana bir seni göstermez geceler kalemime sinmiş melâmet alabildiğine ıssızlık alabildiğine ışık sevdiğine sus payı merhamet koynumda haramî bir düş sen olur sendeler…
bağlasam zincirlere sesimi nalından mıhlanır şiirlerim konuşsam lekelenir kelimeler y ı l d ı z ları ele veririm naif bir sızı renk bulur kefen üstünde simsiyah solar nefesinden mahrum güller yarım kalır şehrayin
ne derin bir kuyusun sen aşk dibinde bedbin uykulara belendiğim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bedbin uykularda sükût şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bedbin uykularda sükût şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
iflâh olmaz kör kütük körüm,laftan anlamaz hayra alâmet değil bu içimdeki keşmekeş ak güneş derya içinde kan/kızıl ölür aslını kimsecikler bilmez aslında nedir bu tebeddül bedeli ağırdır şemse yâr olmanın nar yakar, arz titrer, aşk üşür sus ve ses yüreğimde yalın kılıç bir yürür
güzeldi şiir aynı duygu ve görüntülerle büyülenmek mükemmel ötesi...hamd olsun zül celale..
Aşkın derinliği sevenin yüreğinin büyüklüğü kadardır demişler. Ve nekadarbüyükse yüreğin o kadar derinlerden çıkabilirsin. Yüreği küçük olanların çıkamadığı kuyudur aşk. Ki derin olmasada derin gelir onlara kuyular.
sevgili nagehan, gecikme inan bilmukabele babından değil,şartlar öyle gerektirdi maalesef, özrümü kabul edersin umarım.
şarkının linkine gelince,sen linki göndermeden önceki gün azmedip sadece şarkının adını hatırladığım kadarıyla,youtubedan sanırım 6 ya da 7 sayfa taramam sonucunda ulaşmıştım :) yine de çok çok teşekkkür ediyorum.
Defterin yıllığı için, kendimce bazı sebeplerden dolayı dahil olmama kararımı üzülerek bildirmek isterim...düşüncen ve nezaketin için teşekkürler... sevgilerimle...
geçikmeli yanıtımdan dolayı affınızı dilerim... Şiirlerinizi çok özlediğimi bilirsiniz o sebep bunu dile getirmeyi lüzumsuz görerek istemiş olduğunuz linki veriyorum..
lâkin bir daha vermem sevdiğinize sahip çıkınız :)
http://www.youtube.com/watch?v=TDiUSIa6XTk
( ELENI KARAINDROU - Seabirds )
ve ayrıca sizi Edebiyat Defteri Şiir Antolojisinde görmeyi çok istediğimi aynı kitapta yer almaktan mutluluk duyacağımı da bilmenizi isterim...
dilhun bir yüreğin mürekkebinden aşk alfabesi... /// uzun zaman oldu ... seni sayfamda görmek çok güzel...
bu vesile ile profilindeki müziğin linkini istesem :) sanırım "seabirds"idi şarkı. bende de vardı ancak silinmiş olmalı...yalnız adı kalmış aklımda şarkının... :) içten sevgiler...
hayra alâmet değil bu içimdeki keşmekeş
ak güneş
derya içinde kan/kızıl ölür
aslını kimsecikler bilmez aslında
nedir bu tebeddül
bedeli ağırdır şemse yâr olmanın
nar yakar, arz titrer, aşk üşür
sus ve ses
yüreğimde yalın kılıç bir yürür
güzeldi şiir aynı duygu ve görüntülerle büyülenmek mükemmel ötesi...hamd olsun zül celale..