(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEMAVERCİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEMAVERCİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirin daha adını duyar duymaz çay kokusu hissediyor insan. İlk baştan söyleyeyim "Eğer içecek vaktim varsa bir çaya hiçbir zaman hayır demem." bu yüzden ben bu şiire sıcak bir çay havası katılmasını da istiyorum. Diğer her dizesi çok güzel. En fazla da ezan katmasından etkilendim. Sonlandırma tek kelimeyle harika olmuş. Üst düzey bir değere vurgu yaparak şiirin kalitesini en yükseğe taşımış. Tebrik ederim, çok beğenerek okudum. Her ne kadar çaydan söz edilmese de en azından çağrıştırıyor.
Koyarken vitrine eserini Öpüp başına koydu alnındaki terini...
Afet Kardesim'i;kalemini kullanma yetisini çok iyi bilenlerdenim. O,hece siirinde sanal verende tanıma olanağı bulduğum sairler arasında en ön safta olanlardandır. Değisik zamanlardaki siir söylesilerimizde hecede yazanların kendilerini serbestte de sınamalarını savlamışımdır.Bu kulvar için makas değiştiren dostlarımın çoğunun başarılı olduğuna tanık olmuşumdur.
Değerli ILGAZ nedense bu yoğunlaaşmadan ırak kalmıştır hep. Binicinin sağı solu olur mu hiç!
Vurgulamalıyım ki Değerli Kardeşimin bu yetkinliği yakalayacağından hiç kaygım yoktu...
Şiire gelince...
'-ci' yapım ulantısı ile semaver adı bileşince ortaya çıkan meslek ve o alanda emek tüketen birinin yakın plana getirleceği belli oluyor.
Sair,kendi merkezinden bakıyor ve gördüğü objer üzerine konuşuyor;semavercinin hallerini başaka anlamlarla ilintileyerek anlatıyor. Bu atmosfer yaratma uğraşının; müthiş özgünlüklerle bir şiirn nasıl örülebileceğini de düşündürmeye davet ediyor okuru..
Üst okumalar yoluyla şiiri derinlikli kavramaaya çalışmak isteyenler için oldukça yekin bir derinlik /genişlik... Okuyucusunu detay içinde kaybetmekten özellikle kaçınan yeni bir söylem.
Varsıllığından dolayı,kalitesinden dolayı kutlanması gerek bir özen/emek... Başarılar diliyorum.
Süper güzeldi.. Nerelere gittim, neleri düşündüm okurken. Sana ;şiirlerle konuşan hatun kişi taktım Çünkü;kalemini çok seviyorum bacım Kutlarım yüreğinize sağlık. Saygım ve sevgimlesin şairem..
Koyarken vitrine eserini
Öpüp başına koydu alnındaki terini...