Kadındı o Hem de en güzelinden hayatın. Sevmeyi bildi sevilmeyi bilmeden.
Yıllarca ölesiye dövüldü Ellerine a ş ı k olduğu adamından. Dayanamadı bir gece çekip bıçağını sapladı defalarca.
" Öl !... Kahrolası pislik. "
Yankılandı yıllarca hapiste bu kelimeler Duvardan duvara vurdu.
O anda bir k a d ı n tuttu ellerini
Firuze ..
Nasıl da şefkatliydi ona Nasıl da seviyordu kadınca onu.
Korktu ilk kendinden Sonra bıraktı kendini sıcaklığına Firuzenin.
İki kadın Tek kadındı artık. Günden güne erkekleşti tüm duyguları. Ve gecelerde yataklarında sayıklamaya başladı.
"Dur kahrolası kadın Kokunu tak bedenime Seviş her kadınla seviştiğin gibi.
Korkma
Dişlerinin izini bırak dudaklarımda. Kadın olmamı bir kez daha gör , Boynumun ince beyaz ayrıntısında. Avuçlarımda hissedeyim kadınlığını Herkesin iğrendiği sıcaklığını , Nevrotik bozukluğunu yaşat bana.
Bak !..
İki kadın gerçekten sevişir diyorlar Bunu bana kanıtla üzüm kokulu kadınım. Dola parmaklarını saçlarıma defalarca. Yasla beyaz göğsüme başını. Doğum yapar gibi kutsal olsun, Yasaklar kadar çekici sevişmemiz.
İlk kez Sevgiyi sende tatmak istiyorum Kadınca dokunuşlarında yaşamak , Bedelini ödeyeceğim düşlerde ezilmek. Kadınım ol istiyorum kısa anımda. Korkmadan dokun tenime saplantım ol ve , İliklerime kadar kadın kokalım seninle."
Birden sustu !..
E r k e k leşiyordu yatakta. Korkmuyordu da ilk kez sevişmekten. Lâkin Erkek duygularını öldürmeyi başaramamıştı Bıçağın ucundan süzülen k a n la bile.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Saplantılı Sevişmeler Güncesi - II şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Saplantılı Sevişmeler Güncesi - II şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiir çok güzel, hatta ilkine nazaran çok çok daha profesyonel. ancak izniniz olursa kendi eleştirimi şu şekilde yapacağım; bu hikaye yalnızca bir istisna. kadını en iyi yine başka bir kadın anlasaydı, dünyadaki tüm kadınlar, diğer kadınlarla birlikte olurdu [ki bu benim için bir felaket olurdu : ) ] yürekten tebrik ve saygılarımla...
erkek duygularını öldürürken erkekleşen bir kadın.... etkili anlatım ve anlatılmak istenen konunun oldukça güzel yansıtılması. özgür ifadeler olsada... kalemi tebrik ederim.
İki kadın gerçekten sevişir diyorlar Bunu bana kanıtla üzüm kokulu kadınım. Dola parmaklarını saçlarıma defalarca. Yasla beyaz göğsüme başını. Doğum yapar gibi kutsal olsun, Yasaklar kadar çekici sevişmemiz.
İlk kez Sevgiyi sende tatmak istiyorum Kadınca dokunuşlarında yaşamak , Bedelini ödeyeceğim düşlerde ezilmek. Kadınım ol istiyorum kısa anımda. Korkmadan dokun tenime saplantım ol ve , İliklerime kadar kadın kokalım seninle."
Birden sustu !..
E r k e k leşiyordu yatakta. Korkmuyordu da ilk kez sevişmekten. Lâkin Erkek duygularını öldürmeyi başaramamıştı Bıçağın ucundan süzülen k a n la bile.
Değişik ve çok şık tı şiir..........Beğeni ile okudum yüreğine kalemine sağlık üstadım....... ...................................... ..Yürek sesin hiç susmasın , yolun açık kalemin güçlü olsun ........................................ Saygılar
Sıradanlığın dışında gibi görünsede YAŞAMIN tam da içinden fışkırmış dizeler... Öylesine bizden uzakmış gibi görünen o kadar çok konu var ki...Aslında her birinde bizler varız...Bazen işimize gelmiyor bazende gerçekten de hiç bizi ilgilendirmiyor, bizden çok uzak... Kadını en iyi kadın anlar gibi bir ifade doğru mudur tam bilemiyorum ama gerçek payı da olabilir... Her zaman kadın-erkek iletişiminin daha kalıcı olduğunu hissetmişimdir...İş hayatında olsun özel hayatta olsun karşı cinsin olduğu ortamlarda daha kontrollu daha prensipli zaman dilimi yaşanır gibi düşünüyorum... Şiiri okumaya başlamamla bitmesi bir oldu ve sanki daha devam etmeliydi... Hani bir ifade vardır TADI DAMAĞIMDA kaldı... Duygularınıza sağlık...
cüretkar ve gerçek bilinmek istemesede...normlara göre ahlaksızlık mı denilecek buna.. neyse yaa...sustum.. irdelemeye devam şairim kadınsı duyguları... nasıl olsa ahkam kesen cok din kitap ahlak diye...kutlarım.. saygımla..
Yasla beyaz göğsüme başını. Doğum yapar gibi kutsal olsun, Yasaklar kadar çekici sevişmemiz.
İlk kez Sevgiyi sende tatmak istiyorum Kadınca dokunuşlarında yaşamak , Bedelini ödeyeceğim düşlerde ezilmek.
DOST YÜREK MERHABALAR ; HEP ZENGİN İÇERİK HEP ZENGİN İMGELİ ŞİİR..YİNE HARİKA BİR ŞİİR OKUDUM GÜÇLÜ KALEMDEN.... ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..... SAYGI VE SELAMLARIMLA.
her zamanki gibi harika aslında yorumla bu sayfayı doldurmak isterdim sayfa kirliliği yaratmak istemedim susdum ve defalarca okudum kutlarım efendim sevgiyle kalın esenkalın
bu hikaye yalnızca bir istisna. kadını en iyi yine başka bir kadın anlasaydı, dünyadaki tüm kadınlar, diğer kadınlarla birlikte olurdu [ki bu benim için bir felaket olurdu : ) ] yürekten tebrik ve saygılarımla...