(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
A ş k ımsı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
A ş k ımsı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgi güçtür güçlüdür.Aşk ise heyecan geçici. Aşkımsı ise günümüz aşklarını çağrıştırdı. Ne güzel dizelerdi arkadaşım.Kutluyorum. Sevgiler alkışlar İzmir'den..
Sevgiyi anlatmak için kelimelere gerek yok, sadece yaşanması gerek, bütün bir hayat boyunca. Sevgi dolu yüreğinizi ve kaleminizi kutluyorum. Saygı ve sevgi ile kalın.
Sevmek sevmek ve sevmek o kadar geniş ki kocaman hayal mi düş umut dahi olsa içinde gerçeği vardır mutlaka mesela düşünmek mesela adını anmak bir anıyı canlandırmak içinde bir mevsim üşürken bile ateş saymak kor saymak mesela bir resim ne kadar çok şeydir ne kadar çok şiirdir ezgisi bile vardır resimlerin. Doğanın yeşili sevmesi gibi ikiside canlı tonlarıyla konuşur bakışları bazen aşk uzak dursun benden yara bere alınca sevdiklerimden bazen de saçma gelir sus kelimelerle içimden bildiğin yolda devam et koca adam tesellisi ile çınlar kulaklarım.
harika dolu dolu bir şiir daha okudum gönül sayfanızdan aşka bakış farklıdır tabi, aşk erişilmezliktir bende erişemediğine asırlardır aşk, eriştiğinde zamanla yerini sevgiye bırakan bir olgudur aşk kalıcı olan sevgidir aşk zamanlıdır sevgidır kalıcı olan kah azalan kah çoğalan ama hep var olan saygılar efendim...
İkisini de yaşatmak kişilerin elinde bence. sevgi ve aşk saygıyla beslenirse. ve kimse kimsenin sınırını zorlamazsa.. basit bir sevgi bile insan elinde aşka dönüşebilir. Bu kişiye ondaki güzel yüreğe bağlı, hoşgörüye, anlayışa sonra..
tebrikler canım, her zamanki gibi dolu dolu bir şiirdi,
ne yapacağını, ne yazacağını ve nasıl yaşayacağını bilmediğin anlar olur kimi zaman. neye baksan, nereye gitsen içinde bir boşluk olur içindeki seni dinlemelisin cana can dost
sevgi büyüktür aşktan güzel bir söylemdi...ve iç çektirdi nedense...belki de bu doğruyu bildiğimiz halde hep sevgilerimizin aşklarımıza yenilmesindendir bu iç çekişim...çokça tebrikler, çokça sevgiler canım...
aşk büyüktür efendim bence. sevgi bir alevdir çok uzun yanabilir, aşk bir yangın dır daha çabuk sönsede, sevgiden daha büyüktür sonuç olarak. selamlar.
Bir anlık gülümsemeyi,bir anlık üzüntüleri,bir anlık merhabalaşmaları bir günaydını paylaşmakta tereddüt edilen bir........ yoksunlaşmaya karşı ne güzel bir cevaptır... Emeği, sevgiyi paylaşmak, aynı coğrafyayı paylaşmak.....Yaşamdaki herşeyin paylaştıkça çoğaldığını unutmamak adına.. yola çıkarak diyorumki..yazan vede paylaşan yüreğin sahibine en derin saygı vede şükranlarımla.....kutlarım... emeğinize kaleminize sağlık...............................
sevgiyle aşkın bir kıyaslaması yapılmış finalde.belkide aşk daha büyüktür, mesela insanın tüm duygularını mantığını alt üst eder. sevgi daha mantıklı akıl içerisinde yoğrulur. zor bir anlatım şiirde.bir kaç kez okumak gerekti.
"Bir içim yalnızlık Sıcak bir boğazdan geçen çorba gibidir." 2. mısrada küçük bir hata sanırım gözden kaçmış.''Boğazdan geçen sıcak bir çorba gibidir'' olmalı.Haksızmıyım. tebrik ederim etkiliydi, çünkü hayli düşündürdü.
sevgi doğurgandır aşk öldüren dost varlıklar yaşıyor her tür nesneyi bize seyir düşer...gönül seline sevgiler...zaten harika bir çapraz ateşle yakar şiir...
şey kem küm o nasıl oluyorkine acaba he tamma heyecanlandın diyelim karşılık görmeli heycanın yani yoksa aşkta yoktur değildir derim bana göre öyle ner neyse bende bilmediğim şeyler üzerine tahmin yürütüyorum :))))))))