(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Toprak ve Ateş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Toprak ve Ateş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüzümüz tuz buz, içimizde yanık, Olsa dahi... Su sıkmaya devam etsinler yangına, Sırlanan közlerin de biz, Bakışarak toprakta, Göre/biliyoruz...
Yangından kuşları, Balıkları akvaryumdan, Çocukları ölümden kurtarın, Yaşasınlar toprağına eşe eşe, Dokunmayın özgürlüklerine, Mavi dökülsün gökyüzü üsterine...
Hava soğuk, hava bulutlu, Olsun varsın... Boş verip aldırmadan bakalım işimize, Yüz yüze dönerek birbirimize Isınırız bir yerde, Gülümseyen sesimizden tutuşarak...
Dikenden değil, Gülden olsada yaralarımız, Acıyan yanımızı karşılıklı körleriz, Toprağımızda saçak atan güneşle, Su tohum gibi kalır umutlarımız, Yazarız adlarımızı cemre/sine, Birbirimize uzaktan yakınlaşıp, Ateşi çalarız Zeus’tan, Bulutlardan yağmuru, Aşkı Eros'tan...
Hay Hay hayda neden olmasın...
Toprağımsın
Toprağımsın tarafından 2/1/2014 1:50:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
Doluınaya alışmış yüreğe hilalin ışığı az gelir! Ama bu sefer kurtlara dikkat etmek lazım! Her kazanç yanında bir riski de getirir.
Yukarı kısımın şiirle pek alakası olmadı ama şiri okuduktan sonra bunları yazmak geldi içimden ve yazdım:) Her zamanki tarzında bir şiir ama bu sefer daha üstü kapalı bir anlatım. Beğenerek okudum. Saygılar...
Merhaba Derya gönül Hoş geldin. Bu şiire yorum yapmak bu gün içinde bulunduğumuz durumun çözümünden zor senin gibi Bir yürek lazım
Suyu unutarak şekil ver bana Şarabını taşıyayım aşkı derününün
Olmayacak bir şeyi öldür benim için Derin sevdana bir nebze hoşluk katayım Üç maymunu oynayalım hiç bir şey göremeyelim, duymayalım. Ve söyletmeyelim yalnızca sevdamızı yaşayalım biz bize
Diyor şairim Ne kadar güzel söylüyor ve sevdanın büyüklüğünü anlatırken Hoşça kal camım öpüyorum seni fazla özleme kendini hoşça kal
Yarı sarhoş yarı leyl bir halde.
Boşverelim kıyametini alametlerin.
Yaşayalım.
Nefis
Nefese.
Cok guzeldi canim kalemine duyguna bereket
gecikmisligimi maruz gor
tebriklerimi selamlarimi biraktim sayfana kardesim