Sor
Rüzgar esti, hava bozdu
Gül dalında hemen soldu Bu ömürde böyle geçti Sorsan geri şahit var mı Bu gün yarın bekle derken Hayat geçti senden erken Dönüp gelene bakmadan Sorsan geri şahit var mı Ne çileler çektim durdum Ne sözlere siper oldum Başım alıp gurbet dedim Sorsan geri şahit var mı Beklettiler gelmediler Ağlattı güldürmediler Çileleri dizdirdiler Sorsan geri şahit var mı Nazire der sonbahardır İlkbahar yaz hangi hardır Yaşananlar bir yalandır Sorsan geri şahit var mı 7 /12/2012 Nazlıgelin |
Sadece bunlar olana kadardır hayat...Böyle bir durum da mümkün müdür? Şahit...Bu Günler de Allah korusun yolda bir araba çarpsa bir insana çevredekiler şahit yazarlar diye korkup görmedik olaydan sonra geldim diyorlar...böyle bir şey işte hayat..
Gözler görür, ama görmez..kulaklar duyar ama o an kesin meşguldür...Zaman geçer gider geri dönemezsin ama yarını da hesaplayamaz öylece bir rüzgara savrulur gidersin kimi zaman bildiğin kimi zaman da hiç bilmediğin bir yerlere...
Acılar çekersin, ağlar üzülürsün..üzüldüğün kadarı ile kalır ve hepsinin üzerine ve yine her gün bir yenisini eklersin...Dibi delinmiş bir sürahi gibi...artık yüreğimiz hüzün ve kedersiz dolmaz olur...bittikçe bir yenisi eklenir...ama ne o açılan deliğin
hesabını sorabilirsin nede öğrenmek istediğinde bir yanıt bulabilirsin..Çünkü Şahit Nerede...
Diyelim şahit buldunuz..Hepsinin dili doğrumu sanarsın..çıkar dilini az uzat desen kesin ya sağa ya sola doğru çıkar neden? mi..Yalancı şahidin dili varmı dır? Var diyelim...Yalan konuşan dile dil denir mi? veya yalanın hesabı söylendik den sonra sorulabilir mi..yada sorulsa..ne eline ne geçer söylenmiştir bir kere ne çare...öyle böyle günler geçer mevsimlerce..yıllara döner...seneler geçer...Geçmiş olsun...Şahit nerede..Olsa da geçtikten sonra..ne çare kime aş olur kime kısmet...
sadece koskoca bir GEÇMİŞ....
Geçmiş işte..aynı yazıldığı gibi okunan ve okuduğu gibi yazılan bir şey...
Geçmiş Geçmiştir..Geçmiş İşte...Anla be yahu adam :
Yalan...Kötülük...Bir İnsanın Tek Seçeneği Değildir.../ Kendi Tercihidir...
'' Yalan ve insanlar dediğim zaman da şu aklıma geldi...çok önceleri aklıma gelen bir şeydi...
Dünyada…Söylense de…Söylenmediği İddia Edilen Tek Şey YALAN’dır Ve Yine Dünyada….Çok Olduğu Söylenen..Fakat Çok Nadir Bulunan Tek Şey de…ADAM’dır… ''
Gibi..Ama Küçücük kısa bir şiir de öylesine aklıma takılanlar oldu ki..Yazmadan yapamadım..belki kısa ve öz bir şeyler olabilir...Ben kendim çok uzun yazmasını seven birisiyim fakat küçük şeylerle mutlu olmasını bildiğim gibi..Küçük şiirlerde de hayata dair bir şeyler bulduğumda açabildiğim kadar açıp dünyama sığdırmaya çalışıyorum...
İnsanlar, Yağmurdan Kaçarken Doluya Tutulduğun da Anlarmış, İyi Niyetle Yağan Yağmurların Kıymetini. Düşünemezmiş Dolunun Bir Anda KAR/A Dönüşeceği Günleri…İzlerken Kar’ın Lapa Lapa Yağdığı Güzellikleri, Bir Zaman Sonra Buz Tutarmış Tüm Düşünceleri…
Böylede olunca geçmiş her ne kadar geçmiş de olsa...yalan her ne ne kadar söylenmiş de olsa geri dönüp dili bağlayamıyoruz...geçmişe de gidip yer değiştiremiyoruz... ve bunlar böyle oldu diye hayat böyle diye mümkünmüdür bizler umudumuzu keselim kaybedelim..hayır asla..ayakta duracağız..nasıl mı.geçmişte aldığımız hatalar veya dersler veya söylenenler..hepsi birer ders olacak aklımızda...
Hele ki dost bu yaşam da..imkanı var mı hepsine birden güvenesin ve arkanı korkusuzca dönebilesin..hayat da bizi yıkan ve yıllar geçdtk çe de aklımozıdan silinmeyen ve acıyan yaralardan birisidir dost..ve ayrıca... Dostuna, Dostum derken…3 Kere Yüksek Sesle Seslen… Olmadı 3 Kere de Kulağına Fısılda Bakarsın Duymaz… Yine Mi Olmadı 3 Kerede Kağıda Yaz…Belki Az Duymuştur… Sonrada Adet Yerini Bulsun Diye…1 Kerede Kağıdın Altını İmzalattır…Bakarsın İnkar Eder…!!! ..
Eder Mİ?? Diye sormamak gerekir...
Etti mi?...
Etmez mi )))
ŞİMDİ SEN SOR...
Güzel anlamlı ve küçücük bir köye kocaman şehirleri sığdıran kalemi tebrik etmek istiyorum...
Anlamı ve konusu itibari ile bayıldım ve anlatımınız çok güzel...
Saygılarımla...
Mawish
Mawish tarafından 7/23/2013 7:27:30 PM zamanında düzenlenmiştir.