Şiirin ilham kaynağı sevgili Afet KIRAT ablama saygımla
Niçin geldim dünyaya geliş sebebim neydi Tebessümler yüzümde bilsem neden ağlıyor Zindanda parya ruhum kimin nazarı değdi Kim bu öksüz çocuğun kısmetini bağlıyor İşte böyle hicrana kurulu saatlerim Karıştı deryalara kayboldu vaatlerim
Bir güneş doğsun artık dağıtmak için sisi Bak tanyeri ağardı yıldızlar da sönüyor Gecelerime sinen bir umut benimkisi Giden turnalar bile yuvasına dönüyor Ya Rab ne günahım var neden bendeki elem Ben niye ağlıyorum gülüyorken elalem
Öleceğim gönlüme bir tek cemre düşmeden İhtilâllı içimi hoyrat bir türkü deşer Yüreğimdeki enkaz neden Allah’ım neden Gözlerimden yaş değil düşse düşse kan düşer Gönül bahçemde bir gün bir tek lale açtı mı? Yaşamayı umduğum hayat benden geçti mi?
Umutları hicranın gölgesinde saklayıp Kapı açılır diye öyle bekleyip durdum Aşk denilen mefhumu gönlüme yasaklayıp Geleceğime dair boşa hayaller kurdum Yaşanan her acının müsebbibi benmişim İşte bu yüzden ben de ateşlerde yanmışım
Ha bu gün yarın derken geldi geçti seneler Anılar yüreğimde ne acılar bıraktı Kırk yıllık bir ömürde neler kaybettim neler İki damla yaş gibi aktı gözümden aktı Hayat diye bildiğim kumarmış meğer kumar Her masada kaybeden bu hayattan ne umar?
Aynalarda yüzümü gözlerimden saklarım Gördüğüm bu rüyayı bilsem kim hayra yorar Seviyorum diyerek ben kendimi aklarım Yürek darağacında maziden hesap sorar Ne hikmetse bir türlü çözülmedi iplerim Sırt üstü düştüm dostum baş aşağı diplerim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KUMARMIŞ MEĞER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KUMARMIŞ MEĞER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ha bu gün yarın derken geldi geçti seneler Anılar yüreğimde ne acılar bıraktı Kırk yıllık bir ömürde neler kaybettim neler İki damla yaş gibi aktı gözümden aktı Hayat diye bildiğim kumarmış meğer kumar Her masada kaybeden bu hayattan ne umar?
Aynalarda yüzümü gözlerimden saklarım Gördüğüm bu rüyayı bilsem kim hayra yorar Seviyorum diyerek ben kendimi aklarım Yürek darağacında maziden hesap sorar Ne hikmetse bir türlü çözülmedi iplerim Sırt üstü düştüm dostum baş aşağı diplerim.
Kadir YILDIZ (Kadir YILDIZ) Yüreğinize sağlık mükemmel bir şiir okudum gönül kaleminizden,selam ve dua ile.kutluyorum..
Aynalarda yüzümü gözlerimden saklarım Gördüğüm bu rüyayı bilsem kim hayra yorar Seviyorum diyerek ben kendimi aklarım Yürek darağacında maziden hesap sorar Ne hikmetse bir türlü çözülmedi iplerim Sırt üstü düştüm dostum baş aşağı diplerim.
Tebessümler yüzümde bilsem neden ağlıyor
Zindanda parya ruhum kimin nazarı değdi
Kim bu öksüz çocuğun kısmetini bağlıyor
İşte böyle hicrana kurulu saatlerim
Karıştı deryalara kayboldu vaatlerim
..kayboldu ya kayboldu. Tümüyle güzel ve anlamlı dizelerinizi kutlarım.