“Her fırsatta demlendiğimiz o salaş meyhanesinde Madam Talin’in Şu sözü fısıldadı kulağıma Breton;
-Erotizm insana yakışan tek sanattır…
Ve hangi ara gördü bilinmez Kopyalıyorken dostumun bu özlü sözünü siyah not defterime Dokunuverdi gotik kalemime aniden Yan masa taşkını Eros”
:::: ::::
Kilitleyebilirsen bir kez daha parmaklarıma dişlerini Ve bu son seferimizde Ve tek nefeste Çıkartabilirsem ben de gün yüzüne Derin diplerinde aşka açılan istiridyelerin O paha biçilemez siyah incilerini
Sana söz; Yatağımız olacak Baudelaire’nin mezar taşı…
Yorganımız; Aşıkların Ölümü…
::
Tenimin utangaç ücralarına Dokunduğun her an Çığlık çığlığa kalbim…
Erekte ruhlarımıza üçüncü göz olsun mu Şiva? Ve Mahremlerimize katıştırdığı ılık akıntısıyla Ganj’ın Kutsal sarmalı olalım mı zevkin?
Her fırsatta Soğursun Dudaklarını aydınlatan tutku ışığımı Simsiyah duvarları ruhunun
Gölgesiz ve sessiz sevişsin bedenlerimiz ki Yaşlı şehvetime ağır gelmesin Semalarımızdaki grubun Ruhlarımıza yaşatacağı seyir zevki
Ürperişlerinde Ya da Her sefer kaçış tenhalarında çıplak vücutlarımız Sarılsınlar birbirlerine… Sımsıkı!
Ve Titreyen Göl sazlıkları derininde Saklanıversinler olabildiğince Nihai gerçeklerinden hayatın…
Siyah meltemlerin menekşe kokulu ıslıkları Kimselerin duyamadığı Sır müziğimiz!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nigrum Amorem… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nigrum Amorem… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.