Tutmuş bir kalem elinde Sallamış korkmadan Devr-i Saadet’ine. Okundukça okunmuş evvel zâmanları ahirinin. Yazdıkça kelâmlar y/anmış her sözünde.
Misâli hayatlar var imiş hep ahû gözlerinde Dudaklarında zehir zemberek Dûa’lar Burnunda vaâd edilen Cennet-i alâ ’nın misk-i âmber kokusu.
Gönlü nar-ı âşk’ ta küçük ufacık Zavallı bir Leylâcık Kaç yüzyıl daha doğup doğup yeniden yanacaktır Kendi Cehenneminin ateşlerinde kimbilir.
Ey gönül kethûdam Bilirmisin ki ; O Leylâ benimdir !.. Her gecesi yangın her hecesi âşk olan.
Bir zamânlar Kendim anlatır kendim dinlerdim her halini âşk’ın Şimdi ise Fecrzamanımdır yeniden Leylâ oluşumda Ve Ben anlatırım şimdi delî halimle sevdamı , Âşk beni dinler eli bağrımda.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hasbıhâl şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hasbıhâl şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gönülde solmayan aşk duyguları ve zamanın en güzel anında,gönlün kendisiyla bir hesaplaşması ve tatlı duyguları yeniden yaşaması, anlamlı tasvirlerle mısralarda. zarif bir anlatım hoş birçalışma. tebrikler.
Yine güzel bir şiirinizi okudum Kutluyorum Faize hanım... Son satırınız için bir önerim olacak... Satırı aşağıdaki gibi iki parçaya bölersek nasıl olur sizce?
Ve Ben anlatırım şimdi delî halimle sevdamı , Âşk beni dinler eli bağrımda.
Misâli hayatlar var imiş hep ahû gözlerinde Dudaklarında zehir zemberek Dûa’lar Burnunda vaâd edilen Cennet-i alâ ’nın misk-i âmber kokusu.
Gönlü nar-ı âşk’ ta küçük ufacık Zavallı bir Leylâcık Kaç yüzyıl daha doğup doğup yeniden yanacaktır Kendi Cehenneminin ateşlerinde kimbilir.
Ey gönül kethûdam Bilirmisin ki ; O Leylâ benimdir !.. Her gecesi yangın her hecesi âşk olan.
Bir zamânlar Kendim anlatır kendim dinlerdim her halini âşk’ın Şimdi ise Fecr zamanımdır yeniden Leylâ oluşumda Ve Ben anlatırım şimdi delî halimle sevdamı , Âşk beni dinler eli bağrımda.
Tadındaydı üstadım severek haz alarak okudum, Yüreğine kalemine sağlık............ Kalemin daim olsun........Saygılar selamlar
“Bir başkasını sevebilirsin” diyorsun gülerek bana “Hayat bir kadın için çok uzun” diyorsun....imalı İyi diyorsun da....Güzel Yüzlüm bilmiyorsun Bilmiyorsun sana anlattığım kadının sen olduğunu Bilseydin bu açmazın içinde nasıl kördüğümlendiğimi Kuramazdın aynı cümleyi bana gülerek Çözemezdin o kördüğümü narin ellerinle
Kutluyorum....
Yekta Hıdır tarafından 12/1/2012 2:03:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
zarif bir anlatım hoş birçalışma.
tebrikler.