(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Savruk Hay'atlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Savruk Hay'atlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
HAYAT: '' NE KADAR UZUN OLDUĞU DEĞİL ,HANGİ DOLULUKTA YAŞANDIĞI DAHA ÖNEMLİ OLAN SÜREÇ'' Bazen oyun kadar basit bazen ağır bir roman kadar yorucu. Şair yüreğini ayna yapmış şiire. Kutladım canı gönülden
Hayatın tüm zorluluklarına rağmen çıkmazlarına rağmen dimdik ayakta durabilmeliyiz. Çünkü seçimler bizim herşey bizim elimzde... ufacık bir tebessüm bile hayata döndürür insanı ... tebrikler
Anlatımıyla her dizesi ayrı güzellikte olan, değerli şiirinizi okudum. Paylaşımınızı ve güçlü kaleminizi içtenlikle kutluyorum. Saygı ve sevgi ile kalın.
Bir anlık gülümsemeyi,bir anlık üzüntüleri,bir anlık merhabalaşmaları bir günaydını paylaşmakta tereddüt edilen bir........ yoksunlaşmaya karşı ne güzel bir cevaptır... Emeği, sevgiyi paylaşmak aynı coğrafyayı paylaşmak.....Yaşamdaki herşeyin paylaştıkça çoğaldığını unutmamak adına.. yola çıkarak diyorumki..tebriklerimle..kaleminiz daim olsun ........... severek okudum ..her daim.....
koyun gibi olmak .. güdülmek....güçlünün zayıf üzerindeki hakimiyeti..hem bedenen ham maddiyeten...doğanın en acımasız olan canlısı insanoğludur..fazlada söze gerek yoktur...ne haldeyiz halimiz perişan
.anlamlı mesajlı bir şiirdi..kaleminiz daim olsun ..sevgiler..saygılar..esen kalınız
At gözlügü takmayalım demiştim ben de bir kaç saniye önce,benim duygularıma bire bir tercüman oldu şiiriniz,bu kadar olur,diyorum ki gönülden gönüle köprüler kurulmuş sanki...tebrikler güzel şiiriniz icin.