Sen açıyor baharım Sen kokuyor güller Gözlerim gözlerine değmese de İçimde büyüyorsun Avuçlarım avuçlarına hasret Özlemini ben biliyorum Çek git! Aldırma suskunluğuma Ne olur; Bir günlük geç/sen yerime Dil ver/sen yüreğime İn/sen derinliklerime Seni ne çok sevdiğimi anlardın Artık ne önemi var ki Sadece susuyor Yüreğimi yangına sürüyorum "SEN/SİZİM"
Gecenin perdesini aralayıp Umut iliştiriyorum göğe Yıldızların kulağına seni fısıldıyorum Ay dedeye sokulup g/özlerine akıyorum Karanlıklarına ışık olsun diye Ve ben tüm gücümle haykırıyorum Dilim lal, düğümlü olsa da sözler Yüreğime yüktür yokluğun Biliyor musun sevgili En bakir duygularla Seni çok ama çok "ÖZLÜ/YORUM"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yangına Sürüyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yangına Sürüyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gecenin perdesini aralayıp Umut iliştiriyorum göğe Yıldızların kulağına seni fısıldıyorum Ay dedeye sokulup g/özlerine akıyorum Karanlıklarına ışık olsun diye Ve ben tüm gücümle haykırıyorum Dilim lal, düğümlü olsa da sözler Yüreğime yüktür yokluğun Biliyor musun sevgili En bakir duygularla Seni çok ama çok "ÖZLÜ/YORUM"
ASMEROZ-62 ---Gülşen Polat---
Özleminizin bitmesi dileği ile, Yüreğinizi kaleminizi kutluyorum güzel eseri severek okudum, Yürekmsesiniz hiç dinmesin .......... saygılar selamlar
Gecenin perdesini aralayıp Umut iliştiriyorum göğe Yıldızların kulağına seni fısıldıyorum Ay dedeye sokulup g/özlerine akıyorum Karanlıklarına ışık olsun diye Ve ben tüm gücümle haykırıyorum Dilim lal, düğümlü olsa da sözler Yüreğime yüktür yokluğun Biliyor musun sevgili En bakir duygularla Seni çok ama çok "ÖZLÜ/YORUM"
Sevgiliye hasretin özlemin en güzel duyguları kaleme alınmış.İçten samimi harika bir eser.Değerli kaleminizi kutluyor saygılar sunuyorum..
Yüreğime yüktür yokluğun Biliyor musun sevgili.... İYİBİLİRM BEN BU YÜKÜ:) Ne güzeldi dizeleriniz özlem ve ben kokan ...kaleme kuvvet yüreğe can diliyorum saygılar....
fdalli tarafından 11/22/2012 9:38:15 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ve ben tüm gücümle haykırıyorum Dilim lal, düğümlü olsa da sözler Yüreğime yüktür yokluğun Biliyor musun sevgili En bakir duygularla Seni çok ama çok "ÖZLÜ/YORUM"
HASRET ÇEKEN GÜL YÜREĞİN VUSLATINA KAVUŞSUN İNŞ SEVGİLİ ARKADAŞIM,GECELER ÖZLEMLERİ DAHADA MI ÇOK ARTIRIYOR DERSİN ? TEBRİK EDİYOR BAŞARILARINIZ DEVAMINI KALBEN DİLİYORUM SEVGİMLE.