(Alkolsüz olmak şartıyla bu şiirde içmek serbestdostlar :) Ben şiiri yazarken gerekmiyordu, amma velâkin, Ahmet kardeşim okurken ihtiyaç hasıl olabilir :))
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* BiR VARMIŞ... ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* BiR VARMIŞ... ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:) gelebilmeyi cok isterdim, gercekten... Berlin birazcik uzak kaliyor :( programi izlemeye calisacagim. dünya olaylarla calkalanirken, siirle nefes alabilmek ne güzel. basarilarinizin devamini dilerim. hersey gönlünüzce olsun.
:) tşkler abim olur tabi şu aralar biraz yogunum en kısa sürede elbette cuma akşamı şiir yolculuğuna çıkıyoruz canlı yayında sizide bekleriz müsait olursanız www.fundasaglam.com radyoda canlı yayındayım saat:22:00 da saygımla abime
Sagolsun, degerli dostlar seslendirmeye deger siirler görüp, sesleri ile dizelerime hayat vermisler. Cok güzel jest, cok hos sürprizler bunlar elbet.
Lemide Kardesimin siirine mükemmel seslendirmenizi dinledikten sonra ise, bu ziyaretinizi firsat bilerek :), size bir hece siiri okutmak istesem ne dersiniz?
Vaktiniz müsait ve (fazla) zahmet vermeyecekse tabi.
Hepimizin yakindiği sahtelikler o kadar icimizde ki ayırt edemiyoruz artık.Doğru iliskiler ve dogru iletisim icin önceliklerimizi para ve hırsın disinda bır yerlere koymayı öğrenmeliyiz sanırım.O zaman masum dostluklar, çıkarsız iletisim yaşanabilir.
Dost sahnede yer almak çok mutlu etti... Dilim döndüğünce okumaya çalışmıştım bu güzel şiiri... Çok zaman geçti üzerinden ama tekrar dinlemek ve okumak şiiri içimi uçurdu... Dostluk başka bir şey işte... Sanal değil burası işte... Zira şiir duygu ve yüreğin sesidir, içtenliktir... Gönülden gönüle yol... Bir yol uğradık dostun bağına... Hoşluklar, muhabbetler bulduk özden gelen...
Sevgilerimle kıymetli dostum Mecit AKTÜRK...
Allah tüm güzellikleri sana ve sevdiklerine hahşetsin İNŞALLAH...
=================================================== e d i b / a h m e t
Bu güzel hediyeleriniz asla kaybolmayacak ve nice anilari süsleyecektir...ve yine inancim odur ki, bir gün göctügümüzde bu âlemden, dinleyen birileri yine olacaktir. Zirâ burada siir yok, ses yok sadece.
Burada DOSTLUK var. En güzelinden, en samimisinden...