(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* KALPTEN BAKINCA... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* KALPTEN BAKINCA... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Meşakkat çekmeden sırra erilmez. ,, Sır perdesini çözmüşsünüz sevgili dost... Neymiş o sırlar, dostu dinleyelim o zaman:
"Huzur, bir tatlı söz; dilin ucunda Tac ile, taht ile kalbe girilmez. Ecel meleğine tuzak kurulmaz! Kulun tembelliği mazur görülmez! Okumak beyhûde, amelin yoksa Aklı olan O’na küsmez, darılmaz...( Allah ile barışık olmak) Göz farklı şey görür, kalpten bakınca (Güzel kalbe bir atıf) Sıratı geçmeden HAKK’a varılmaz! ,,
Dost manaya ve güzellikler açılan bir pencerede güneş kadar sıcak ve ışıl ışıl mana yüklü müstesna bir şiir okuduk o güzel kalbinizi yansıtan... Mübalağa değil Mevlana'dan izler buldum şiirde... Bu minval üzerine olsa dünya güllük gülistanlık olur alem... Gönül gözümüze bir şerbet idi dizeler...
Şiirlerinizi okudukça tanıyorum bu güzel yüreği daha yakından...
Tüm güzellikler sizi ve sevdiklerinizi bulsun değerli dost...
Sevgiler...
================================================= e d i b / a h m e t
insanin böyle gönlü güzel dostlarinin olmasi ne güzel.
Takip edildigimi biliyordum :) Daha Ahmet Kardesime yorum yazarken Ziya Agabeyimizin ayak sesini almistim zaten :) Maksat tahrik edip sayfaya cekmek :) Siirlerin Ziyasi, ayni zamanda sayfalarimizin da Ziyasi. Yoklugu farkedilen, varligi mutlu eden bir dostumuz.
Ziya Agabeyin resmine dikkatli bakinca ben de hata yaptigimi farkettim. YASLILARA hürmetimiz tamdir. Genc bir kardesi olarak benim de AGABEY demem gerek :))))
Bak şimdi okudum da kendimi çift kınadım... Ne kadar dost desek de Ziya demem yanlıştı; zira Ziya hocam benden büyük benim ağabeyimdir. "Hocam" sıfatını eklemeyi unutmuşum... Biliyorum bu konulardaki tumunu Ziya ağabeyin ama yine de içime sinmedi... Gönlü engin değerli ağabeyim Ziya hocam mazur görür kardeşini, dostunu...
Mecit hocam her mısrası anlam dolu harika olmuş son kıta şiirin can özü mühürlenmiş son noktası. Gönlüne irfanına sağlık dolu dolu yazan kalemini yüreğini kutladım.
Mecit hocam sanki bir veda konuşması gibi geldi bana,sakın gideyim deme bizler okuyacak şiir bulamayız.
Milletçe şair olmak önemli değil önemli olan şiiri şiir gibi yazan şair olabilmek onun için bizleri şiirlerinden mahrum etme Edebiyat Defterinde beraber yola devam diyelim.
Fazla sitede faal olmak hayli vakit aliyor mâlum. Üstelik sorumluluklarimizi da ihmal ediyoruz ister istemez. Ömrümüzün yarisi uykuyla geciyor, kalani da internet basinda olmasin :) Yazdiklarimizi yasayamadiktan sonra ne anlami var? degil mi hocam.
Milletce sair oldugumuza göre, bir eksik olsa kimse farketmez zaten :)
Bu nedenle önümüzdeki günler siirlerimi seslendiren dostlarin okuduklari siirleri öne alip sayfayi donduracagim nasip olursa.
Ecel bizi sayfadan ayirmadan, biz kendiligimizden ayrilalim. (afedersiniz, "düsmeseydim esekten, inecektim zaten ben" hesabi :)
Yogun calismalarinizdan firsat bulupta seslendirmeye lâyik bir siirime ses verebilirseniz bu benim icin büyük ONUR olur elbet.
Siirlerimi daha önce seslendirerek, dinlemeye deger hale getiren cok degerli iki dostum Mehmet NALBANT hocamin ve Yesim BEKTAS kardesimin dinlemeye doyamadigim güzellikteki yorumlarini, simdiden, emeginize bir TESEKKÜR olarak ve radyonuzda dinleyicilerinizle bulusturmaniz icin sunmak isterim.
Evet çok güzel şiir ; züleyhada tahtını tacını terketmişti bir gönüle girmek için...Ayrıca o cümlede birde şu mana var "Aşka büyümek olmaz" ...Yani aşk her zaman büyüktür sen küçül ki, o umman da bir katre olasın...
"Okumak beyhude amelin yoksa" ... Amelsiz alim sırtında kitap yüklü merkebe benzer derler...Ki aynen öyledir ... Yeri gelmişken bu konuya temas etmek istiyorum...Bazan karşıma çıkıyor manasız sözler okuyorum...Misal; biraz birşeyler bilen kişi ,herkese okuyun okuyun diye nasihat ediyor...Evet okumak elbette güzeldir , Peygamberimiz a.s ye gelen ilk ayette "ikra" yani arapca "oku" demektir ...Ama şunu unutmamak gerekir , ömür okumayla geçerse bu adam ne zaman amel edecek... Liseli öğrenciler bile hem okuyor hem staj görüyor...Daha fazla uzatmayım...Dediğiniz gibi , okumak beyhudedir amelin yoksa...Bu söze hangi konudan bakarsan bak , hem okumak hem amel birlikte olmalı...Hayırlı geceler .Selam ve saygılarımla...